Pazar, Temmuz 22, 2012

pazar pazar...

Pazar günlerini seviyorum... Pazar günlerini kim sevmez ki?!

Çalıştığım dönemde hüzünle karışık bir sevgim olsa da kendisine (Ertesi gün iş var stresi!) şimdi de her gün evde olmama rağmen pazarların yeri ayrı.. Çünkü pazar günü tüm arkadaşlar izinlidir!!!

Uyusan güne yazık dersin, uyumasan dinlemezsin.. hele de cumartesi de çalışıyorsan..

Sanırım tatil keyfimin tadını çıkartmalıyım..

Ama yine de pazarın keyfi başka..

Benim pazar günüm, çok güzel çiçekler, bol kahve ve yeni bir kitap heyecanı ile başladı..

Akşam üzeri sahil de sonlanmasını umuyorum.

Mutlu pazarlar...

4 yorum:

  1. :) güzel foto...Bloğunu yeni keşfettim ben de beklerim
    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar çok iyi , makinanı sorsam ayıp olur mu? Bende geçen hafta yeni bir tane aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makinam Canon EOS 400D, yaklaşık 5 senedir benimle birlikte. Sanırım artık üretilmiyor bile çünkü ondan sonra çok daha yeni modelleri çıktı. Ben çok memnunum makinamdan. Objektif olarak ise 50mm f/1.8 II kullanıyorum bu tarz çekimler için. Semin makinan?

      Sil