Cuma, Ağustos 10, 2012

1Q84 ve diğer şeyler..

Yine fazla sıcak bir gün, yine kolumu kaldıracak halim yok derken.. Hadi bunu yapma kendine diyerek sabah 10 da kendimi sahile atıp, 1 saat yürüdüm..

İyi geldi, sanırım bunu alışkanlık haline getirip, ne zamandır aksattığım yürüyüşleri yapmaya başlama vakti geldi. Tabi ki sabahın daha erken saatlerinde :) Saat 11 de eve dönerken bile hava yeterince bunaltıcı olmuştu ve eve yürümek bir yerden sonra işkenceye dönüştü..

Evet güneş güzeldir, her canlının ihtiyacı vardır. Özellikle de canım kaktüslerimin ama sanırım bana bugünlük bu kadar güneş enerjisi yetti :) Şimdi camdan güzelce esen rüzgara ihtiyacım var.



Son zamanlarda elimden düşürmediğim ( Kalınlığına bakınca bu biraz zor oluyor) bir kitabım var. 1Q84 - Haruki Murakami'nin son kitabı. Kesinlikle tavsiye ediyorum.




"Yürekten sevdiğin bir insan varsa, bir kişi olsun yeter, hayatın kurtulmuş demektir. O seni sevmese bile."


Ve ben artık hızlıca kitabımın başına dönüyorum..

4 yorum:

  1. Kaktüslerini çok sevdim. kitabı beğenen çok bende, çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kitap, bitmesin istiyorum.

      Sil
  2. Blogunda okumadığım postları okumaya çalışıyordum ve bu postta gelince notbook'um kitlendi. 1 buçuk saattir debeleniyorum. Neyse ki düzeldi :)

    Bu kitabı bende merak ediyorum. Fazla popüler oldu.
    Acaba popülerliği kadar güzel mi yoksa idare eder mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maruki yaşayan en büyük yazarlardan biri kabul edilir, popülerlik değil de, kitabı bekleyen çok kişi olmasından kaynaklı bir dönem bolca bahsedildi. Bence kitap güzel, farklı bir kitap, okunması keyifli. Yazarı tanımak istersen eğer, bu kitaptan önce, diğer kitaplarından biri ile de başlayabilirsin.

      Ahh o notbooklar kilitlenmese olmaz zaten :))

      Sil