Pazartesi, Ağustos 13, 2012

2 fotoğraf arasındaki fark?

2 fotoğraf arasında ki farkı bulunuz..

Sonbaharın son günü doğan bir insan olarak belki kış'ı sevmem beklenebilir ama ben yaz insanıyım. Denize girmem, güneş görmem, kumlar da yuvarlanmam gerek!!

Ama bu sene benim yaz'a bakış açımı değiştirdi ve resmen işkenceye döndü..

Ne şanslıyım, kocaman bir sahilin dibinde oturuyorum, evimden çıkıyorum 5 dakika sonra deniz, kumlar, dalgalar, denize giren insanlar derken, "İstanbul'da denize girilmez ki ama ıykk pis" gibi sarsılmaz bir inanca sahip olduğumdan ben sadece bakıyorum o denize girenlere. Hatta bebeklerini denize sokanlara kızıyorum. Kimseye bir şey olmuyor ama ben girsem denize kesin o mikropcuklar gelir beni bulur eminim!!

O sıcakta onlar cup cup yüzerken, ben azıcık rüzgar esse bari bana da yazık diyerek ve offlayıp polayarak sahil keyfi yapmaya çalışıyorum. Bu keyif olmaktan çıkarak işkence haline dönüyor ve kitabımı toplayıp evin yolunu tutuyorum. Çünkü benim yüzmem gerek!! Ben denize bakmam, girerim!!


Ama bu pazar harika bir şey oldu.. Camdan bakıp, kesin yüzenler var diyerek sinirle baktığım denizi bile göremeyeceğim bir karanlık, bulutlar, gök gürültüsü eşliğinde deli bir yağmur geldi..

Buna sevineceğimi hiç düşünmezdim ama çok çok çok sevindim. Yağmur durunca da aylardır ilk defa dilim dışarıya çıkmadan, sıcaktan bayılma noktasına gelmeden güzel bir yürüyüş yaptım sahilde.

Yaşasın yağmur..


2 fotoğraf arasındaki fark sadece benim bencilce mutluluğumdur :)

Şimdi de hazır hava hala hafif eserken, ben biraz yürüsem iyi olucak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder