Cuma, Ağustos 24, 2012

akşam akşam..

Siz de kafa bir dünya olunca evi kırklayıp, yemeğe saranlardan mısınız? Merhaba hepinize merhaba..

2 kişi yaşanan bir evde 10 kişilik yemek neden yapılır sorusunun cevabı bir üst paragrafta.. Biri gelsin yesin şu yemekleri.. Bu sıcakta bir insanın karışık kızartma yapmasının başka açıklaması olamaz zaten değil mi?

Kendimi parçalama seansım bitip, yemeklerin küçük bir kısmı da olsa yendikten sonra, benim hava almam lazım artık çığlıklarımla kendimi deniz, kum ikilisinde buldum. Güneş yoktu ne yazık ki, yemek seansından sonra benim tekrardan ortalığı kırklamam da biraz sürdüğü için, saati 21.00 ettiğimden kendisi dinlenmeye çekilmişti, bende arkadaşı ay ile idare ettim.

Fotoğraf cep telefonu ile çekildiğinden biraz kötü, ay da tabiki damla şeklinde değildi :)


Okunacak ktaplar, alınacak kitaplar listesi uzaya dursun, kitap görünce dayanamayan bünye eve eli boş dönmedi..

Ahmet Ümit'in bir çok kitabını okudum fakat Beyoğlu Rapsodisi yoktu. Bir yazarı sevince bütün kitapları bende olsun, seriyi tamamlayayım alışkanlığımdan dolayı hemen aldım.

Leyla'nın Evi ile ise sanırım geç tanıştım. Haberdar olduğum ama nedense bir türlü almadığım bir kitaptı. Bu sefer kaçamadı benden.


Sonra bu kadar temiz hava bize fazla hemen eve kapatalım kendimizi diye nedense koşa koşa eve döndük, benim önlenemez birşeyler alma durumuma önlem olsun diye de olabilir !!

Film izlemek evde her gün yapılan standart bir durum olduğundan, film seçme moduna girdik. Bu sefer ben seçmek istemiyorum, filmi koyun başlasın dedim. Demez olaydım.. Hiç şeytan, melek, tanrı, ölümler modumda değildim ama Constantine filmi ile burun buruna gelince ee izleyelim bari diye başladım. Film evet güzel. Sandman'ın çizgi romanlarından zaten aşinayız mevzuya. Ama benim kafa dün ilk defa saçma sapan romantik komedi istiyordu!!

Bir günü daha böyle yedim..

Ev temiz, yemeğim var, kitabım var, kahvem var.. Sanırım biraz sakin olup oturabilirim bugün..

4 yorum:

  1. "leyla'nın evi"ni bir türlü alamadım, yorumlarını bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda okuyacağım, yazarım.

      Sil
  2. Bu lanet duygu bende de var ya :( "Ev temiz, yemekte var ben şu kitabın kalan 1 küsür sayfasını bitireyim."

    Ama öğleden sonra (Hele şimdi ki mevsimde) Güneşi görünce hemen arkadaşları organize edip bir kafe oturması yapıyorum.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarı çıkıp, hava almak gerçekten iyi geliyor..

      Sil