Cuma, Ağustos 31, 2012

Balıklarla kahvaltı

Yalnızken bırak kahvaltı yapmayı, bütün gün yemek yemeyip sadece kahve ile günü bitiren ben, birisi dışarıda kahvaltı yapalım dediğinde (hele de deniz, göl farketmez yeter ki su kenarı bir yer olsun) canavara dönüyorum.

Bu sabahta, gecenin bilmem köründe yatmış olmama rağmen saat 10:00 da "hava çok güzel bugün, sahil de çok güzeldir hadi dışarıda kahvaltı yapalım" şeklinde bir telefon alınca, sanırım 20 dk da falan hazırdım :)

Sahil de minik şirin yerlerden birinde dibimizde balıklarla kahvaltı yaptık..


 Kimse ben fotoğraf çekmemi bitirene kadar kahvaltıya başlayamaz :)


Onlarca çeşit kahvaltılığı masaya dizen yerleri pek sevmiyorum açıkcası. Allah aşkına ne kadarını yiyebiliriz ki? Azıcık zeytin, domates, peynir, biraz reçel yeter de artar bile.. Yanında gülüp, eğlenecek birileri olduktan sonra..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder