Çarşamba, Ağustos 22, 2012

Bayram nasıl geçer..

Benim için bayramlar güzel geçmez, geçemez...

Bazı şeyler, bazı insanları bazı zamanlarda daha çok üzer çünkü..

Bayramları sevmeyen bir tek ben olamam değil mi?

Umarım herkesin bayramı "istediği" gibi geçmiştir.

Benim için işkence tadında geçen bayramın son günü, aşağıdaki minicik şirin köpecik ile sevinç doldu..

Bir anda 6 tanesi etrafımı sarınca sevinçten ölebilirim sandım ama fazla sevindim ve fazla tepki verdim sanırım ki, sevinç çığlıklarım hepsini bir anda kaçırdı!! Bir tanesi ile sonunda dost olduk, elime alınca bırakmam zor oldu tabi.. Keşke hepsini alıp minik evime doldurabilsem, keşke kedilerim, köpeklerim mutlu mesut yaşasam.. Çok mutlu olurum biliyorum.

Hayvanlara olan sevgim çocukluktan beri var, benim için onlar hayatın güzel olduğunu anlamama sebep.. Bir kedinin kucağıma gelip yatmasını, bir köpeğin minik patilerini bacaklarıma dayayıp üzerime tırmanmaya çalışmasını hiçbirşeye değişmem sanırım..



Yalansız, çıkarsız tek dostluk sanırım.. Bu aralar insanlarla aram zaten iyi değil!! Dostluk kavramım zedelendi..

Bir bayram yazısı da işte böyle karıştırılıp, arada kaynar.. yazmak istemeyince böyle oluyor demek ki..

2 yorum:

  1. bayramları ben de sevmem, hep ders çalışarak geçti ve geçeceğe benziyor. yalnız değilsin! bitti diye sevindim bile laf aramızda. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevindim :) Ders çalışmak güzeldir, gün gelir özlersin bile :)

      Sil