Cuma, Ağustos 31, 2012

Çekirdekler, tarlalar, gezmeler..

Arada sırada gidip fotoğraf çektiğim bir yer var.. Bildiğin göl ve tarlalar :)

Haziran sonu gibi buğdaylar güzel olur, biçilmeden gitmek lazım. Ağustos başı gibi Ayçiçeklerinin zamanı, harika görüntüler olur gitmek lazım.. Kışın yollar çok çamurlu değilse yalnız kalmak için, sırf hava almak için gitmek lazım.. Bana iyi geliyor, çok seviyorum.


İstanbul'da arada bina görmeden uçsuz bucaksız yerler olduğunu bilmek iyi geliyor belki de. Nefes almak için..

Bu sene ayçiçeklerine yetişemedim, gittiğimde çekirdek olmuşlardı..



Bir kaç bebek ayçiçeği vardı sadece, sanırım biraz geç kalmışlar :)





Sapsarı ve kocaman olduklarında mükemmel görünen bu tarla, şimdi gözüme biraz üzücü göründü..

Dönüşte şirin! bir arkadaşla karşılaştık. Kendisi Sivas Kangal ve yabancılardan pek hoşlanmıyormuş. Biz de kendisini rahatsız etmeyelim dedik :)


Bunlar da geçen senelerde aynı yerler de çektiğim fotoğraflar.. Bunlarla karşılaştırınca bu gezim pek verimli geçmemiş gibi :) Zamanını kaçırmamak lazım hiçbirşeyin..

Ayçiçeklerinden;




 

Buğdaylardan;






6 yorum:

  1. Yanılmıyorsam, Büyükçekemce Gölü'ne benziyor burası...

    YanıtlaSil
  2. Blogunu uzun uzun gezme fırsatı buldum sonunda. Çok güzel fotoğraflar bunlar. Çok beğendim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gelmene sevindim :) Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Biliyor musun? Büyükçekmece'yi çok sevmeme ve sık gelmeye çalışmama rağmen henüz göl kısmını hiç görmedim.

    Çok da merak ediyorum :) Belki bir gün birlikte göl kenarında küçük bir kahvaltı yaparız ha. Ne dersin? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben göl tarafını seviyorum, iki tarafında yeri ayrı bende aslında. Göl tarafı daha sakin ve huzurlu geliyor. Burada yaşamaya başlamadan önce de sık sık gelirdim.
      Çok isterim :)

      Sil