Salı, Ağustos 07, 2012

Colors of my life

Bu aralar fotoğraf çekmeye ve yeni efektler bulmaya iyice dadandım. Fotoğraf çekmek zaten senelerdir en büyük hobim ama bu efekt işi olayı daha zevkli bir hale getirdi...

Evde ki yalnız ve zavallı günlerimi geçirmek için de iyi bir uğraş oluyor. Gördüğü herşeyin fotoğrafını çekmeyi seven bir insan olarak, fotoğraf çekerken bir sınırım da olmadığından, binlerce fotoğrafı seçip, ayırıp, düzenlemek zaman alıyor haliyle. Hoş bazen işe yaramadığı da oluyor ya.. Arkadaşlarımı özlüyorum!! Onları şu aşağıdaki gibi tabakların fotoğrafları ile kandırıp, İstanbul'un bir ucunda ki evime çekme çalışmaları yapıyorum.

Daha kanıp gelen olmadı!!! Ben de kurabiyeleri elimin tersi ile itip, tabaktaki Eyfel Kulesine bakıp Paris hayalleri kuruyorum. Siz bana gelmezseniz, ben de gidebileceğimin daha da uzağına giderim diye tehditler savurasım da var.



Bende sevgili arkadaşlarım gelmedikçe, kendime minik hediyeler alıp, kendimi sevindiriyorum! Evet alışveriş için yeni bahanem bu :)

Zamanın da okunmuş ama bünyemde mevcut bulunan ve asla geçmeyen "kitap aç gözlülüğüm" yüzünden 2. el kitap satan bir yerde bulununca hemen yeniden alınmış güzel bir kitap ve kalp objeleri çok sevmesem de sanırım son zamanlardaki dengesizliğimden alınmış kalpli bir kolye.. Kitapla birlikte güzel durdu ama boynumda nasıl durur bilmiyorum :)



Kelebekleri ayrı seviyorum. Evime girip durmalarına rağmen, onları kovamamam ve dokunmaya kıyamamda bundan..

Bazen kolye olarak;



Bazen de paspas olarak.. Farketmez.. Kıyıp evin dışına değil de içine serdim ama olsun.. Kelebekler güzeldir :)


Kaktüs sayısı azmış gibi yeni kaktüs arkadaşlar geldi.. Olsun arkadaşlar iyidir.. Benim arkadaşlarım gelmiyor bari kaktüslerime arkadaş gelsin!


Paylaşınca güzel olan şeyler var.. Hayat gibi..

2 yorum:

  1. Kaktüslerin çook güzel. Bende çeşit çeşit istiyorum. Şu an sadece bir kaç çeşit var. Fotoğraf makinamla oynamayı, evin içinde bile yüzlerce fotoğraf çekmeye bayılıyorum. bu yönümüz ne kadar benziyor. Kitap doyumsuzluğumda cabası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şu an sanırım 10 tane kadar var ama devamlı sayıları artıyor :)

      Sil