Pazartesi, Ağustos 13, 2012

Ders çalışmak??

Ders çalışmak diye bir şey vardı bir zamanlar.

Benim gibi uzun bir süre herhangi bir şeye konsantre olamayan bir insan için ne zor!! Evet öyle bir defom var. Sıkılmak!! Uzun süre ilgimi herhangi bir şeye yönlendiremiyorum. Sabırsızlık, herşey hemen sonuca gelsin, hızlı hızlı bütünü görüp sonra derine inelim falan..

Benim gibi çocukluğundan beri elinden kitap düşürmeyen, bulduğu her şeyi okuyan, ufacık bir metrobüs yolculuğu ya da sahil yürüyüşü için bile yanına kitap alan birisi için çok tuhaf bir durum kabul ediyorum. Fena çelişiyorum. Ama çok sabırsızım. Öğrenme ve algılama şeklim biraz farklı.

Neyse ki ders çalışmaktan kurtuldum derken... İngilizce geliştirme ve canlandırma çalışmalarına başlıyorum..

En yakın arkadaşımın gazıyla demek daha doğru olur..

Durumu eğlenceli hale getirmek için, kendime kocaman şirin mi şirin bir defter aldım. Çok lazım bir şey gibi, geçmişe gidip silgi ve kalemtraş bile aldım!!

O defter dolsa iyi olucak.. O kadar özel ders boşa gitmesin..



Bonusum var bir de :)



Güzel Not: Biraz önce aldığım bir habere göre İhsan Oktay Anar'ın yeni kitabı "Yedinci Gün" Eylül ayında kitapçılarda olacakmış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder