Cuma, Ağustos 24, 2012

Doğum şeklini seçemezsin, ama..

Evet biliyorum bu kitaba fazla sardım son zamanlar da..

Ama belki de tamamen ruh halim ile ilgili, kitaptaki başlıklar bile beni fazla etkiliyor.

Kimsenin ölüm şeklini seçmemesini dileyerek başlamalıyım sanırım, kitapta o kısımda anlatılan farklı bir durum çünkü..


Ben o ama'yı farklı şekilde tamamlamak istiyorum. Doğum şeklini seçemezsin, ama nasıl yaşayacağını seçebilirsin. Nasıl bir insan olacağını, nasıl hatırlanacağını seçebilirsin.. İnsanlara nasıl davranacağını seçebilirsin.. Yaptığın kötülük ve iyiliklerin sayısını belirleyebilirsin.. Hadi iyi biri olamadın, olma ama içindeki kötülüğe dur diyebilirsin..

Minik hesaplarla, basit çıkarlarla ağzından çıkan cümlelerin, içinde o hainliğin zerresini barındırmayan insanların hayatında deprem etkisi yaratacağını düşünmelisin..

Ama pardon herkes karşısındakini kendi gibi biliyordu değil mi? Bak işte o insanların hatası da bu oldu..Öğreniliyor ama acı da olsa.. Öğreniliyor..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder