Cuma, Ağustos 03, 2012

I love flovers

Çiçekleri kim sevmez?

Yapma olanlar harici tüm çiçekler kabulum.. Kaktüslerin yeri ayrı tabi :)

Memleketimin yayların da bir çiçek var, adı da yayla çiçeği. Yani bizim oralar da "yayla çiçeği" diyorlar başka bir adı var mı bilmiyorum. Değişik bir kokusu var, bir çok insana güzel gelmeyebilir ama kötü de değil. Ben seviyorum.

En büyük özelliği, solmaz, akmaz, çürümez..

Toplarsın getirirsin kmlerce uzaktan, sapasağlam durur. Bir sonra ki sene yenisi gelene kadar olduğu yerde güzelce durur..

Memleketiyle ilişkisi, tatile oraya giden herkese "bana yayla çiçeği getirin" demekten ibaret bir insanım. Yayla çiçeğinin benim için en önemli özelliği; 9 yaşında babannemle birlikte ilk, tek ve sanırım son memleket ziyaretim sırasında onun sayesinde bu çiçekle tanışmamdır. Babannesine aşık bir çocuktum, onu kaybedeli sadece 6 ay oldu. Benim mutlu olduğumu, iyi olduğumu göremeden kaybettim onu.

Şimdi köyden gelen bu yayla çiçekleri, bana babannemi getirdi sanki.. Yeni evimde ondan bir iz var artık..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder