Çarşamba, Mayıs 29, 2013

Kaçıncı şans?

"Sana zarar verir" dediler, ben " insanlara ön yargıyla yaklaşmayın" dedim.

"Sorunları var" dediler, ben " benim de sorunlarım var ve insanların bazen birilerinin gelip elinden tutmasına ihtiyacı var" dedim.

"Çok bencil" dediler, ben "yanlış tanıyorsunuz, benim gördüğüm yerden görmüyorsunuz" dedim.

"Gördün mü?" dediler, işte ben bu sefer bir şey diyemedim..

İnandığım şeylerin yıkıldığını görmek, canımın acıması zaten yeterince kötüyken, cevap veremedim.

Dostluk kavramım değişti, zaten sallantıdaydı. Bir insanı hem sevip, hem çok nefret etmek, hem özleyip, hem hayatına sokmak istememek, hem hala "o öyle değildi" diye iyi bakmaya, anlamaya çalışıp hem de yaşadığım üzüntüleri görüp "evet öyleydi" demek nasıldır bilemezsiniz diyemedim.. Her uzatılan eli tutmak ama her seferinde o elin yine, yeniden "sanki uzanan o değilmiş gibi" çekilmesini anlayamıyorum diyemedim..

Bir de bütün bunları, ilk defa gerçekten benim elimin tutulmasına ihtiyacım olduğu zamanda yaşayınca sadece "teşekkür ederim" demek istedim. Çok teşekkür ederim.

Nasılsa kafada yazılmış senaryolara verilecek cevabım da olamayacağından / olmayacağından bundan sonra sen sağ ben selamet.. Nasılsa anlayacak bir şey yok..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder