Cuma, Ağustos 17, 2012

Kitap Kuleleri

Sevgili Leylak Dalı sayesinde haberdar olduğum Euphoric 'in güzel mi güzel "kitap kulelerimizi yayınlayalım" fikrine bende katılmak istedim.

Hali hazırda okuduğum kitaplarım bunlar; (Aynı anda bir kaç kitap okumayı seviyorum) Öncelik 1Q84'te..

(Şahane hatalar kitabı bir hata sonucu alınmıştır :) ben tavsiye edemeyeceğim, aldığıma pişmanım)



Ev taşıma, eşya alma durumum yüzünden ve yoğunluktan ne yazık ki kendime hala bir kitaplık yaptıramadım. Kitaplarımın çoğu halen annemde beni beklemekte ama anneme gittikçe "bu kitabımda yanımda olsun" diyerek 5 er 10 ar taşıyorum. Taşıyorum da koyucak yer yok..

O yüzden kitaplarım geldikçe salonumun bir köşesinde kitap kulelerim oldu.. Benim ki mecburiyetten.. Kitaplarımı dolaplara, yatakların altına yada çekmecelere saklamak istemedim. Okuduklarım, çok sevdiklerim, yanımdan ayrılmasın istediklerim.. Ve kitaplarla birlikte DVD lerde.



En kısa zamanda bir kitaplık istiyorum... Tüm kitaplarımı yanımda istiyorum..
Kitaplık olarak mümkünse şu alttakini istiyorum :))


Fotoğraf internetten alıntıdır. Sahibi bilemediğimden bilgi veremeyeceğim. Ama ne olur nerede bulabileceğimi bilen varsa bir ses versin :)

6 yorum:

  1. sizin kitaplar zaten kuleymiş hali hazırda :)
    1q84 maşaallah ansiklopedi gibi bütün heybetiyle orda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keşke olmasa ama mecburiyetten, evim heyecanla bir kitaplık bekliyor umarın en kısa zamanda kavuşurum..
      1Q84 ezdi geçti tüm kitapları :))

      Bu arada fikir çok çok güzel, tebrik ederim sizi.

      Sil
    2. eğleniyoruz hepberaber, kitaplık karıştırmak gibi :)))
      bu arada blogda izle butonunu bulamıyorum :(
      blogger arayüzünden de izleyemiyorum, çok blog izlediğim için izin vermedi

      Sil
    3. şimdi ekledim. unutmuşum :)) sanırım sorun kalmamıştır artık.
      evet çok eğlenceli oluyor, hem de yeni kitaplar keşfediyoruz.

      Sil
  2. Şahane hatalar için bende aynı şeyi söyleyeceğim. Gereksiz bir kitap oldukça zaman kaybı aynı hatayı bende yaptım ve aldım. Tabi bitiremedim :) 1q84 te yeni hediye edildi bana ama daha başlayamadım. merak içerisindeyim. kitap hakkındaki görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şu an 570. sayfadayım, bitirmedim ama şu ana kadar içimdeki merak, ne olacak duygusu giderek artan bir şekilde devam ediyor :) Ben okurken çok keyif alıyorum. Bitirdiğimde genel fikrimi yazarım zaten, sanıyorum önümüzdeki hafta içerisinde bitiririm. Ben tavsiye ederim bu kitabı.

      Sil