Cuma, Ağustos 17, 2012

küçük beyaz..

Bazen en sevdiklerinizin başına gelen şeyler, sizi daha çok üzüyor.. Yaralayıcı, çünkü bazen elinizden bir şey gelmiyor..

Son bir kaç gün biraz can sıkıntısı, kafamı toplayamama, insanlar daha ne kadar kötü olabilir ki?, bazı şeyler sadece filmler de olur sanırdım serzenişlerim ile geçti..

Bana camı açsana biraz dedi.. camı açtım ve beyazlar bana bakıyordu, kocaman bir gülümse bitirdi işte bütün sıkıntımı ..

Evden bile çıkmadan geçen 2 günün sonunda, dün akşam gelen küçük beyaz minik bir şeyler ile mutlu oldum... Ufacık 2 minik beyaz çiçek nasıl bu kadar güzel kokabilir ve bütün evi mis gibi kokutabilir hayretler içersindeyim :)



ve bir insanı nasıl bu kadar mutlu edebilir..

Sevdiklerim de mutlu olsunlar istiyorum, kötü olan herşeyden sıyrılsınlar, kurtulsunlar artık zarar görmesinler istiyorum..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder