Pazar, Ağustos 26, 2012

Leyla'nın Evi

Kitabı bitirdim. Bir solukta desem yeridir.

Leyla, Rukiye - Roxy ve Ali Yekta Bey..

Rukiyenin ailesi, Ali Yekta Bey'in oğlu, gelini, Boğaziçi'nde yaşananlar, İstanbul'un karışık yapısı.

3 farklı zaman, 3 farklı hayat. Bir araya gelmesi pek mümkün olmayan insanlar. Hepsi de hayatlarında hiç ummadıkları yerlere geliyor, ummadıkları sonlara. Yakın tarih, evler, evlerin el değiştirmesi, şehirlerin el değiştirmesi, bir ülkenin kuruluşu, gurbette ki insanlar, hep gurbette yaşayan insanlar..

Anlatmaya başlarsam çok şey yazarım, genelde film yazarken de herşeyi yazma tutkum bazen okuyanlarda nefret uyandırıyor bile olabilir :) O yüzden fazla yazmasam daha iyi bence ..

Ben sevdim, bir çırpıda okudum, çok şey öğrendim.
Okursanız pişman olmazsınız diye düşünüyorum.

2 yorum:

  1. Livaneli'nin hiç bir kitabında pişmanlık duymadım, bu da güzelliklerinden biridir, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Bende çok severek okudum, diğer kitapları gibi.

      Sil