Perşembe, Ağustos 30, 2012

Lomocuklarım :)

Bir şeyi çok istersen olur gibi bir şey yazarsam buraya, fotoğraf makinelerime kavuşmama yardımcı olacak arkadaşım ben öldürebilir o yüzden yazmıyorum :)

Sadece bu fotoğraf makinelerini çok istiyorum, eğer bana gelirlerse çok sevineceğim bunu da çok iyi biliyorum..

Evet Türkiye'de var onu da biliyorum ama her konuda kazıklanmaktan bıkmış olan bünyem, yurtdışı seçeneğini değerlendirmeden Türkiye'den almamakta kararlı!!!

Yeni sevgililerimle tanıştırayım.. (Zaman yaklaştıkça benim oldular gibi sahiplendim kendilerini)


ActionSampler Transparent                                       
http://turkey.shop.lomography.com/cameras/actionsampelr-clear
                
Diana F+ Mr. Pink     
http://turkey.shop.lomography.com/cameras/diana-f-cameras/diana-f-mr-pink

                                


Diana F+ CMYK  (Mr. Pink olmazsa diğer seçeneğim)
http://turkey.shop.lomography.com/cameras/diana-f-cameras/diana-f-cmyk

Seçenekler çok fazla, hepsi birbirinden güzel, karar vermek çok zor. Beni en çok mutlu edeceğini düşündüğüm makineleri seçtim.

İlk analog makinem, sonra bir anda süprizli bir şekilde gelen Zenit, digital makineler ve en son DSLR, yeni objektifler...

Bunun sonu yok farkındayım.. Sırada su altında fotoğraf çekeceğim bir makine ve bir kaç objektif daha var.. Yavaş yavaş da olsa kavuşuyorum hepsine.. Onlar gelince de illa ki yeni bir makine, objektif bulurum isteyecek biliyorum..



4 yorum:

  1. Yok öldürmem merak etme. Çünkü ben de böyle bir şey yok demiyorum. Ama şunu biliyorum ki tüm bunların daynadığı temel tasavvuftur. Örneğin mevlevilik gibi. Mevlevilik tasavvufta bir yoldur. İslam dışında da yollar vardır. Mesala budizm. Farklı her yolun ortak paydası da yolun çok uzun olduğudur bir dine bağlı olsun olmasın. Yolun 4 aşaması vardır ve her biri gerçekten uzundur. Öğrenmek, bilmek, inanmak ve yaşamak. Bazı şaklabanlar kuantum falan gibi belli adlar altında seni sıfırdan dörde ulaştırabileceğini idda ediyolar. Onlar hadlerini bilmiyolar. Ben haddimi biliyorum sadece. Çok basit yaw aslında. Öğrenmeden bilemezsin, bilmeden inanamazsın, inanmadan yaşayamazsın. Ayrıca yaşama mertebesine de ulaştıysan öğrenmeyi, bilmeyi ve inanmayı da yok sayamazsın. Çünkü yaşamak hepsini içerir. Yani bilmek mantık gerektiren bir eylem, inanmak mantığı bi tarafa bırakmak da olsa inanmak bilmeyi kapsar. Çırak olmadan usta olduğunu idda edenlerdir benim nefret ettiklerim. Üstelik o mertebeye çıkanlar 3 aşamayı uzun yıllar sonra geçmişleridr ve kendilerinin o mertebede olduğunu idda etmezler. O mertebeye ulaşmak için sürekli dua ederler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Çırak olmadan usta olduğunu idda edenlerdir benim nefret ettiklerim" Bir de o halleriyle insanlara saçma sapan yol gösterici!! kimliğine bürünenler..

      Sil
  2. İlk yoruma ek olarak
    http://zaytung.com/haberdetay.asp?newsid=187916

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bugün hep şunu düşündüm. Mesela madem bu kadar başarıyoruz düşünce gücü ile istediklerimizi çekmeyi, ben milli piyangonun bana çıkmasını da sağlamak istiyorum bu sene. Çekiliş yapılırken elimde biletim transa geçicem :)

      Sil