Cuma, Ağustos 31, 2012

Şehrin Aynaları

Elimde okuduğum kitaplar olduğu halde, bugün gözüm bu kitaba takıldı. Elif Şafak'ın tüm kitapları elimde var. Bir sıra gözetmeden, hangisini okumak istersem onunla başladım hep. Şehrin Aynaları'na sıra gelmemiş demek ki. Kitaplarımın hiçbirini hemen okumak için almam zaten, okumak istediğim an elimin altında olmaları, kitaplığımı şereflendirmeleri için alırım. Sanırım her kitabın bir okunma zamanı, bir ruh hali var..


Aynı anda bir çok kitap okumayı sevdiğimden Şehrin Aynaları'da okunanların içerisinde yerini alacak.


Bir şehre girince benim en çok sokaklar dikkatimi çeker. Bir Şehir'de sokaklar ne kadar güzelse, ne kadar özenliyse o kadar güzeldir şehir benim için.. Bakalım bu Şehir nasıl bir şehir?


".... Bazen hakikat bütün çirkinliği ve çirkefiliğiyle karşıma dikildiğinde, akıbetimi allayıp pullamak, süsleyip püslemek gelmiyor içimden. Böyle zamanlarda gözlerimi kapatıp, usulca arkama yaslanıyorum ve küfre özenen kelimelerin dişlerimin arasında bıraktığı o kekremsi tatla oyalanıyorum. "

2 yorum:

  1. Elif Şafak'ın bu kitabını henüz okumadım.Ama okuduklarım arasında en beğendiğim de Baba Ve Piç'tir.
    Kitaplarla ilgili yazılarınız, okuduklarınız ilgimi çekti, sevdim.Fırsat buldukça eski postları da inceleyeceğim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Baba ve Piç'in bende de yeri ayrıdır. Bit Palas'ı da çok sevmiştim. Umarım bu kitapta sevdiklerim arasına girer. Sevgilerimle.

      Sil