Salı, Ağustos 07, 2012

Yalnız Günaydınlar..

Yalnız günaydınları sevmiyorum...

Pek sağlıklı kahvaltılar yapmadığımı da kabul ediyorum çünkü yalnız kahvaltı yapmayı sevmiyorum. Sporcu şirin gibi sağlıklı olamayacağımın farkındayım ama belki uslu çocuk olursam şirinleri görürüm de birlikte kahve içeriz ben de yalnız kahve içmekten kurtulurum :)



Bu sabahın menüsü kahve ve büyük ihtimalle yenmeyecek ama görüntüsü dolayısıyla masaya illa ki konacak kurabiyeler.

Film seyretme seansı bugün sabahın 7.30 un da başladı. Film devam ederken kahve, biraz yeni aldığım objektif denemesi ve blog..

Uzun bir gün beni bekler..

2 yorum:

  1. Sabahın o saatinde film eminim güzel oluyordur.

    Sessiz, Kimsesiz ve Yalnız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel oluyor :) Ben genelde erken kalkıyorum, yapmak istediğim tüm şeyleri güne sığdırmak için.
      Ama evet sessiz, kimsesiz ve yalnız kısmı bazen cok sıkıcı oluyor!!

      Sil