Salı, Eylül 18, 2012

Azıcık

Azıcık canım sıkılmış olabilir.. Saçmalama hakkımı kullanmak istiyorum bu sefer..

Dün pazar günü sebebi ile 1 de uyanmış olmamız zaten (günün yarısı uykuyla yenmiş bir pazardan ne hayır gelirse) günü bitirmişken, geri kalanını da markette harcayacağımızı hiç düşünmemiştim! Pazartesi okulların açılacağını ve pazar günü tüm velilerin Carrefour'a doluşacağını bilememiş bünye bir anda kendini öyle bir kalabalık içinde buldu ki ne yapacağını şaşırdı..
Ne bileyim ben tüm okul alışverişinin Carrefour'dan yapıldığını, biz kırtasiyeden alıyorduk.. Biz bi domates alıp çıkacaktık, bak gerçekten kalemlerle işim yok demem fayda etmedi.. Reyonların arasında bile dolaşmak eziyetti. Çocuk yuvası, kadınlar günü, bedava verilen halk konseri karışımı bir kalabalık vardı markette.. Gerisini siz düşünün..

Kalabalıktan olsa gerek, kafam bulanmış herhalde.. Bir anda kendimi içki reyonun da buldum.. Kalabalık tarafından sürüklenmişte olabilirim.. Zaten en boş reyon orasıydı, sığındık diyebiliriz.. İlkokul çocuğunun içki ile işi olmaması isabet olmuş..

Aşağıdaki şarabı sırf şişesine vurulup aldığım doğrudur.. Ayrıca koca Carrefour'da tel şehriye bulamadım iyi mi? Neyse şehriyesiz de yaşayabiliyoruz çok şükür..


Görmemişin sehpası olmuş etkinliğim tüm hızı ile devam ediyor.. Ne bulsam sehpanın üzerine koyuyorum. keşke düzgün vernikleseymişim de üzerindeki çiçeklerim zarar görmeseymiş.. azıcık sabretseymişim falan filan.. neyse deneyip öğreniyoruz işte..

Yaz bitti sanıyorum. Üzülerek farkediyorum. Benim daha denize girme hayallerim vardı ama sanırım artık hayal olarak kalacaklar.. 2 gecedir bu saatlerde yağmur yağıyor.. Saat 01:20!! Hep Amerikanın oyunu bunlar!! (Karikatür Uykusuz Dergisinden)


Pazar gününe döneyim.. Dün diye bahsediyordum pazar gününden ama sanırım artık Pazar gününün pek dünlüğü kalmadı, bildiğin Salı gününe geçtik..

Bir market alışverişi insanı ne kadar tüketebilir ki sorusunun cevabını aldıktan sonra kendimizi eve attık.. Hani Pazardı, hani gezecektik, hani hani hani...

İzleyecek film seçeyim dedim, 12 tane seçtim!! 12 tane filmi o gece izleyemeyeceğim gerçeğini farkedip üzüldüm. Hep böyle oluyor, ne izleyeceğiz derken saatler geçiyor.. İzlemek istediğim binlerce filmi biraz aza indirgesem iyi olucak sanırım.

Sonra saçma sapan şeyler oldu.. Çok saçma, o kadar saçma ki .. Hasta ruhlu insanlar var, baya bildiğin hastalar.. Tedavi edelim diyorsun da, insanı tüketiyorlar yemin ederim.. Yalan söylemek, başkalarının üzerinden kendi yaptıklarına kılıf uydurmak bu kadar kolay olmamalı.. diyeceğim ama boşa konuşuyorum. Sonra niye hayatında az insan var, niye duvarların bu kadar yüksek? Niye olucak bundan işte.. Benim hayatımda olmaması birşey değiştirmedi zaten. Carrefour faciasından sonra o pazar gününden hayır gelmeyeceği belliydi zaten, anlamalıydım!!

Neyse sonuçta, bugün bütün gün, ütüydü, temizlikti, bütün evi ayağa kaldırıp hopp indirmekti derken geçti gitti.. Sinir de kalmadı, enerji de kalmadı, düşünmeye de hal kalmadı.. Hal kalmadı diyorum ama bu saat oldu uyku da yok..

Denge lazım.. Denge bozulunca, bozuluyor işte..

Bir de birşey bekliyorum.. Olursa çok sevineceğim.. Olur di mi? Olur olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder