Cumartesi, Eylül 08, 2012

Biraz bulanık..

Bir yandan hep güler bir yüzle ortalıkta dolaşıp, kahkalar atarken, bir yandan da mutsuzluk dalgasının içime vurup durmasının sebebini pek anlayamamakla birlikte, neyse ki gülebiliyorum diye sevindim...

Merhaba dengesizlik..

Kim kaldırdı benim her daim kalabalık masamın sandalyelerini yerlerinden? Hiçbir şeyi, hiç kimseyi oturtacak yer bulamıyorum şimdi..



Ortalık biraz karışık, toplaması lazım.. Ama net göremiyorum.. Biraz bulanık.. Onlarca kitaptan toplanmış onlarca kelime üzerime üşüşmüş gibi..


Eski bir bavula ihtiyacım var.. Bütün kelimeleri toplayıp, içine doldurup, sımsıkı kapatıp kapağını, bir kenara atmak için.. Unutmak için bu hisleri..


Biraz durup uzaktan seyretmem lazım belki, beklediklerimi..




(1. fotoğraf Alaçatı, 2. ve 3. fotoğraf Assos'ta küçük bir dükkandan, 4. fotoğraf Cunda'dan)

4 yorum:

  1. Hüznün sana yakışmayan bir yanı var Seda ablam, oysaki ben sabretmeyi ve mutluluğa kavuşmayı senden öğrendim. Keşke aynı şehirde olsam elimde kaktüsle kapını çalıp kahveni içsem. Hep gül sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaktüslerle kapımı çalma hayalini çok sevdim :) Çok istiyorum ve bekliyorum gelmeni.. Bak hemen güldüm, sevindim, gelme ihtimaline bile..

      Sil
  2. Resimler güzel, resimaltlıkları da güzel..

    YanıtlaSil