Pazartesi, Eylül 03, 2012

Bugünkü modum, uykucu şirin..

Erken uyanacaktım, gezmelere gidecektim, sevdiklerimi görecektim, dedikodu yapacaktım, gülecektim.. Haftalardır çıkamadım buralardan... Bütün günümü, akşama kadar her gittiğim de "taşını toprağını öpesim var" dediğim yerler de geçirecektim..

Ama;

Bir uyandım ki.. O da ne saat 12 olmuş!! Eyvah..

 
Geç kaldım, herşeye geç kaldım, bugün de evde kaldım.. Biraz temizlik yapsaydım bari ütü yapsaydım.. Madem evde kaldım, evi toparlasaydım.. Ama benim hiç halim yok ki.. Hafta sonu 2 düğün, sabaha karşı eve dönmeler, topuklu ayakkabının içinde hissedilmeyen parmaklar, hala üzerine basarken acıyan ayacıklar.. Arkadaşlar hayal oldu.... Ben hala uykuluyum ki.. Yatak bile toplanmak istemiyor bugün, beyaz yastık beni o mor çiçeklerle kapama diye direniyor..
 
 
Önce o elektrik süpürgesini sakince yerine bırakmalıyım, ütünün fişini acilen çekmeliyim.. Şifalı birşeylere ihtiyacım var.. Ama o şifalı birşeyleri bana yapacak bir Şirin Babam olmadığından, azıcık kalan enerjimi de şifalı şeylere harcamalıyım..


Bu konuda Şirine'den biraz yardım aldım, kalktı çiçekleri getirdi, ev şenlendi.. Kahveyi de yapabildiğime göre, artık kendime gelebilirim. Bildiğim tek şifalı şey kahve!!


Aslında kahveden sonra açık havada biraz yürüyüş güzel olabilir, spor niyetine.. Şöyle yeşillikler içinde, hatta sahilde bir kahve daha içebilirim belki.. Evden çıkamayan makus talihimi değiştirmeye niyetliyim..


Birisi evden çıkmak mı dedi? O da ne? İyiyiz biz böyle iyiyiz.. Şehrin Aynaları, koltuğun en rahat köşesi ve yumuşak yastıklar beni bekler..


Bugün de böyle geçsin, her gün bir şekilde geçiyor zaten.. Bugün de tembellikle geçsin.. Hem çok uslu bir çocuk olduğumdan şirinleri de görebiliyorum!! Bizi rahatsız edecek bir Gargamel'de olmadığına göre huzurlu huzurlu oturabiliriz..


Aylarca, onlarca farklı yerden, onlarca kinder al.. ama bir Gargamel'e denk gelme.. Bu da benim şansım.. Seri Gargamelsiz kaldı.. Aman olsun, kötülere kimin ihtiyacı var ki? Biz böyle de mutluyuz..


 
 
 


8 yorum:

  1. Bu post çok şirin olmuş:)))
    Kahveli olanı bloga rice etsem:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdim bile :)

      Sil
    2. bende orda gördüm bile:)))

      Sil
    3. bunları nasıl buluruz

      Sil
    4. Ben kinder suprize'den çıkanları toplamıştım ama D&R de şirinler serisi var bildiğim kadarı ile.

      Sil
  2. Selamlar canım. Blogunu hala hala geziyorum :) bitiremedim bir türlü...
    hastayım fotoğraflarına ve yazılarına :D

    En çok bu şirinlere takıldım. Tam benim banyo aynamın önüne nereden bulduğunu sorsam kabalık etmiş olmam değil mi?
    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, şımartıyorsun beni ;)
      Şirinler Kinder Surprise'den çıkıyordu. Benim favori çikolatamdır, hep alırım. Oyuncaklarına da bayılırım. Şirinler çıkmaya başlayınca seriyi tamamlayacağım diye daha fazla almaya başlamıştım. Sadece gargamelim eksik kaldı. Sanırım hala devam ediyor ama yani bulabilirsin :)

      Sil