Salı, Eylül 18, 2012

"Cam önü" günü..

Cam önünde oturup kitap okuma günüymüş bugün dediler, geldik!!


Hava bildiğin kapalı.. Kış gibi.. Yağmur yağar mı bilmem ama yağarsa güzel olur sanki..

Şehrin Aynaları bitti, onu ayrı olarak yazacağım. Bugün Sudoku'da başarılı olamayıp yerler de sürünen bünyemi toplamak için biraz Zeka Oyunları kitabım ile haşır neşir olup - Yaktın beni Sudoku!! Hazırlanıp geliyorum :) - sonrasında onu okurken, arada 2 kitap bitirdiğim 1Q84'e dönüyorum.. Bir kitabı hem bu kadar sevip, hem de bu kadar ara verilmez.. Bitmesin istediğim doğrudur.. Heyecanla sonunu merak ettiğim ama sonunu bilmemek için kendime işkence ettiğim de doğrudur!!

"O kitabı benden önce okuyamazsın" tehditlerini bir kenara bırakıp arada Yedinci Gün'e de göz atmayı düşünmüyor değilim..

Hazırda bekleyen bir kaç kitap daha var yarılanmış ama aç gözlülüğüm sağolsun.. Yedinci Gün masada yerini almış bile.. :)


Kakatüslerim ile yaşadığım aşk malum.. Yakın zamanda küçüklerin toprağını değiştirmiştim.. Risk aldım farkındayım.. Ya tutmazsa, ya ölürlerse korkularımla birlikte ellerime dikenler bata bata yeniledim toprakları.. Gözlerinin içine bakıyorum desem yeridir ve miniklerimden birisi, kenarlardan tomurcuk tomurcuk büyümeye başladı.. Hoşgeldiniz bebeklerim!! :)


Bir şey olmadı işte, hem daha güzel büyüyorlar diyerek ne zamandır saksısına sığmayan, taşan, yer bulamadığından yamuk yamuk büyümek zorunda kalan, en büyük kaktüsümün de saksısını değiştirme işlemini sonunda gerçekleştirdim.

Kocaman turuncu bir saksı aldım.. Dışarıdan bakınca bir kova kaktüsüm varmış gibi duruyor :)


Bugün kü durumum böyle.. Kitaplar, kahve, sessizlik.. Resmi tamamlamak için yağmur bekliyorum..


8 yorum:

  1. Hüzünlü, sakin ve mutlumsu bir gün içindesin :)) karışıksın aslında.. Kaktüs e olan hayranlığında ilginç geldi bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlumsu doğru kelime :) Hüzün hep var, bir yerler de durur. Bazen çok, bazen az gösteriyor kendini sadece.. Kaktüsler bana diğer bütün çiçeklerden daha güzel geliyor.

      Sil
    2. Çiçeklerin en fakir olanıdır Kaktüs. Bir damlacık suyla geçinme derdindedirler. Öyle alışmışlardır ki bu hayata yapraklarından olmuşlardır. Suyun değerini en çok bilen canlıdır yani :))

      Sil
    3. Güzel bir tanımlama. Onların o sessiz, kendi halinde duruşlarını seviyorum. Az ve öz yaşıyorlar ve kıymetini biliyorlar haklısın.

      Sil
  2. bayildim valla, sessizlige oyle ihtiyacim var ki anlatamam :( bir de saksi altliklarina bayildim :) bir tanecik vardi bende de onlardan, hocam hediye etmisti nerde bulamiyorum, o kadar cok yer degistirdim ki bu son zamanlarda, ne nerde bilemiyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bodrum'dan almıştın onları ama sanırım tatil yerlerinin çoğunda var. Ben saksı altlığı olarak değerlendirdim :) Yer değiştirince dağılıyor insan, kısa sürede toparlanırsın umarım. Sessizlik bazen ciddi ihtiyaç oluyor. Sevgiler.

      Sil
    2. evet, bulursam deli gibi alacağım :)çok güzel olmuşlar bence saksı altlığı olarak, çok şık.
      sessizliğe hem düşünme hem kendimi dinleme adına çok ihtiyacım var hiç sorma..son bir kez daha taşınıyorum şu an yaşadığım şehirde, ondan sonra tam olarak kendimi dinlemeyi düşünüyorum. sevgiler.

      Sil
    3. Kolay gelsin o zaman sana, inşallah kısa sürede toparlanırsın :)

      Sil