Salı, Eylül 25, 2012

Canım sıkılmasaymış..

Fırat'ı sevmeyen yada o karikatürü bilmeyen yoktur herhalde.. Uykusuz Dergisinde çizen Uğur Gürsoy'un yarattığı şirin karakter Fırat.. ve o meşhur karikatür..


Benim de canım sıkılıyor işte arada.. Canım sıkılınca fotoğraf makineme saldırıyorum.. Evde ne kadar çekilecek yada çekilmeyecek şey varsa fotoğrafını çekiyorum :)

Ben en çok neleri severim? Film seyretmek, kitap okumak, fotoğraf çekmek ve kediler, minik oyuncuklar .. Sonra dedim ki, ev film dolu, kitap dolu, makine desen bol bol, birini bırak, birini al, sokakta kedi dolu.. Ne sıkılıcam canım!! :)

Bu aralar eski filmlere takılıyoruz.. Gündüz bir kaç film izleyen bünye ( Digitürk sağolsun), akşamda bunlardan birini izlemezse rahat etmiyor..


Digital makinelere eyvallah, iyi ki varlar.. Çok kolaylık.. Hele DSLR makinam Canon 400D mi hiçbirşeye değişmem ama fotoğrafçılık dendiğinde bence işte bunlar asıl makineler..


Ve yeni gelen Diana tabi ki bu aralar göz bebeğim :) Yan yana pek bir güzel durdular sanki, Canon da objektif kapağı ile katıldı aramıza ..




Yeni bir kedili kolye, biraz suratsız. Zaten senelerdir bozuk gözlerime inatla gözlük takmayacağım diye, dünyayı bulanık görerek yaşıyorum. Hazır göz doktoruna gideceğim ve ya siyah ya kırmızı çerçeveli bir gözlük alacağım demişken, aşk yaşıyorum kolyemle..
 
 
Kediler konusunda sadece kolye ile sınırla kalmayacağım ortada sanıyorum :)
 
 
Bu arada yeni arkadaşlar gelip duruyor. Evim kesinlikle küçük bir erkek çocuğu için mabet olma durumuna geçti bile.. Münkün olduğu kadar uzak tutuyorum bende çocukları evden :) Üstü açık yeşil aramıza katıldı.. Artık saymıyorum, sayılacak durumu geçtiler :)
 
 
En sevdiğim kolyeler..
 

 
Yeni kitaplar aldım yine.. Suskunlar yoktu bende, görünce dayanamadım ve Ahmet Ümit'in Çıplak Ayaklıydı Gece kitabını da kattım kitaplarımın arasına. 
 
 
 
Bugün böyle.. Sevdiğim şeyleri etrafıma toplarsam geçer sıkıntım diye umut dolmaya çalışıyorum... Sonra Sol Ayağım kitabı aklıma geliyor.. Şımarıklık yapma diyorum!!
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder