Cumartesi, Eylül 29, 2012

Geçen hafta..

Bir kaç gün pek eve girmedim.. Evdeyken de pek yerimde durmadım. Yine arada çok sinirlendim, çok mutlu oldum, çok güldüm, çok konuştum, çok yürüdüm...

Sahilde, göl kenarında ama hep açık havada, güneşin altında, bazen yalnız sadece kitap okuyarak, bazen arkadaşlarla bol bol konuşarak, bol bol fotoğraf çekerek..

Denize girmeyi özledim fotoğrafı çektim..


Bulutlardan birazcık korktum..


Güzel kahvaltılar yaptım..


Mini mini bir kuş'un karnını doyurdum..


Yeni arkadaşlar edindim..


Denize girenleri görüp, çok ama çok kıskandım.. ( Güneş ışıklarının denize vurduğu kısımda, açıklara doğru yürüyen bir teyze var, ahh teyzeee yaktın beni!! )


Güzel bir kitap ve kahve eşliğinde güneşi batırdım, bir günü daha bitirdim..


Güzel yerlere gittim, azıcık kafamı güzel yaptım, aman bee boşver dedim..


Yeni hediyeler aldım :)


En kıymetli pazar günü gelsin.. Sonra yine yeniden bir haftayı bekleyelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder