Çarşamba, Eylül 26, 2012

Himym geri geldi..

How I met your mother 8. sezon başladı. 1. bölüm yayınladı.. Güzide internet sitelerimize düştü bile..
İzledim mi ? Hayır.. 2. bölüm gelene kadar sabretsem mi diyorum??!! Kendime işkence ettiğimi de kabul ediyorum..

Arşivim de 7 sezon da itina ile saklanıyor.. Arada çıkartılıp izleniyor, ilaç niyetine...

9. sezon gelir mi yoksa bu son sezon mu olur daha belli değil. 8. sezonu izlemeden, 9. sezonun peşine düşmüş takıntılı izleyici yorumumu da yaptım :)

Seviyorum sizi gençler!!


Bu akşam, her akşam olduğu gibi ne izleyeceğiz biz krizinden sonra, biraz eskilere gidelim dedik. Scarface filminde karar kıldık. Al Pacino yine kendisine hayran bıraktı.. En sevdiğim saatler bu kesinlikle!! Yemekten sonra bir doz film..




2 yorum:

  1. Ben hala merak içindeyim dayanamayıp izledim. keşke biriktirip izleseydim diyorum.şimdi bu salıyı es geçsem ikisini bir mi izlesem? keşke barneyle robin evlenmiş olsa gibi sorular yiyip bitirdi beni:| ama bende seviyorumm (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala izlemedim ve sabırla en azından bir kaç bölüm birikmesini bekliyorum :)

      Sil