Perşembe, Eylül 13, 2012

Kaderimse Çekerim..

Kardeşin doğum günü "Kamyon arkası yazısı" temalı olarak kutlandı..

Biz bize olmak istedik, kardeşim, eşi, ben ve eşim vardık sadece


Herşeyi ama herşeyi paketlemeyi seviyorum.. Nasıl paketlendiğinin pek önemi yok :)


Sonra güzel muhabbet, gülmeler, dalga geçmeler, içmeler.. Rakı bardağı krizi devam ediyor :)


Dün sabahta arkadaşımla buluşup, sabahın çok erken saatlerinde kahvaltı yaptık.. Ne yapayım uzaktan geliyorum yola erken çıkmam gerek :) Bolca sohbet ettik, gezdik. İhsan Oktay Anar'ın son kitabını almak istiyordum, dün aldım. Ama daha açılışı yapamadım, sadece biraz göz gezdirdim. Malum domates krizi yaşıyorum evde..


Bugün ise, biraz bunalım, biraz domates, evin olay yerine dönmesi, sonrasında benim pek halim kalmaması sebebi ile koltuğa yayılmış halde günün bitmesini beklememle son buluyor..

Kaderimse çekerim derken; ciddiyim!!

5 yorum:

  1. Sedacım izninle İhsan Oktay Anar+kahve fotosunu alabilir miyim? Elimde 1 adet daha var başka arkadaştan, birkaç tane daha toplayıp tema yapmak istiyorum blogda. Sen uğraşma olur dersen ben buradan aktarırım.
    Bu arada kardeşe mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki alabilirsiniz. Mail de atabilirim hiç sorun değil. Teşekkür ederiz :)

      Sil
    2. Sağol canım, aldım o zaman...

      Sil
  2. Bana S3 aldım die tafra yapıyosun da. Bu ne? Orda rakı görüyorum. Benim balkon koca yazı bitirdi. Hani rakı o balkonda?
    Daha da ötesi Yedinci Gün alınmış. Ben daha kitapçı yanından geçmedim ama ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen Avrupalar da geziyordun o sırada :) S3 e tafra yaparım, hakkım! Yedinci Gün'ü sana vereyim, rakıyı da haftaya koyayım o balkona :)

      Sil