Çarşamba, Eylül 26, 2012

Kendim yapabilirim 2

Bu sefer büyük oynuyorum. Yüklendim koca!! dolabı getirdim eve. Nasıl da seviyorum o dolabı anlatamam, çok övmeyeyim fotoğrafı görünce hayal kırıklığı yaratmasın :) Eski eşyaları çok sevdiğimi söylemiştim değil mi? Bu benim olsun dedim dedim, kendi evin olsun senin olsun o zaman dediler.. Kendi evim oldu :) Dolap geldi..

Zımparalandı ama daha zımparalama işlemi tam olarak bitmedi.. ( fotoğraf zımparalanmadan önce çekilmişti)

Renk ve üzerine yapılacak desene karar verilecek, evin her bir köşesi incelenecek, nereye yakışacağı belirlenecek.. oo işi uzun daha :)

 
Bitirebilir ve harika olmuş!! (çok eminim kendimden yine) halini yayınlarım umarım :)
 

2 yorum:

  1. Mümkünse orjinal rengi olsun ve bitince bana postala :) bayıldım çünkü. :) Güle güle kullan şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Orjinal renk güzel bir alternatif. Değerlendiricem. Postalamak için söz veremiyorum, anlayışla karşılarsın umarım :))

      Sil