Pazartesi, Eylül 03, 2012

O Coca Cola şişeleri ne olacak?

"Bunları niye aldın ki?" ile başlayan sonrasında "O Coca Cola şişelerini niye saklıyorsun?" "O şişeler ne olacak?", "Evde az şey var sanki, minicik odanda bir de şişeler eksikti!" ile devam eden sorular, serzenişler sonucunda, inatla bu Coca Cola şişelerini sakladım ..

Sanırım Ekim yada Kasım ayı idi, Migros'un 57. yılı için çıkardığı nostaljik ürünleri içerisinde bu şişeleri görünce hemen aldım. 1899, 1900, 1915 ve 1957 yıllarına ait şişeler. 1 litrelik cam şişeyi neden almadıysam, pişmanım! Zararlı olup olmaması pek umurumda olmayarak zaten ben deli bir Coca Cola bağımlısıyım.. İçindeki Colaları içmesem, şişeleri açmasam daha iyiydi ama..

Bazı şeyleri sebepsiz sevip, sebepsiz sakladığım doğrudur ama eski eşyalara karşı ayrı bir sevgim var o kesin.. Annemin Babannesinin köyde yoğurt mayaladığı bakır kapları saklamamdan belli sanırım :)

Benim için onlar artık vazo.. şimdilik..

Harika bir buluş yapmışım gibi davranmak isterdim ama davranamayacağım :) Çünkü alt tarafı şişeye su doldurup içine çiçekleri sokuşturdum. Daha önce milyonlarca kez yapılmış bir şey olduğu kesin.
Ama sonuçta beni mutlu eden ve evimi şenlendiren bir şey oldular. Hemde nostaljik şişelerim gün yüzüne çıktı :)



Hepsi bir arada daha güzel duruyolar..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder