Cumartesi, Eylül 29, 2012

Renk sorunsalı?!

Birazcık değişiklik.. Yok yok hayatım değişmedi.. Dolap boyayalım dedik, renk seçemedik.. Dolap kıymetli olunca böyle oluyormuş..

Önce yeşil dedik. Gittik onca yeşil içerisinden seçtik, boyaları aldık. Yeşille birlikte bir de kırmızı boya almıştım. Bardak altlıklarını boyamaya başladım. Tam da o sırada aldığım kırmızı boyaya aşık oldum!! Ben neden bu dolabı kırmızı yapmıyorum dedim, demez olaydım.. Sonrası tekrar boya aldığım yere gitmek, giderken yeşilin bir ton açığını alayım diye karar vermek ama orada aklımın kırmızıda kalması.. Sonrası 3-4 kişi ile yapılan telefon konuşmaları, bana fikir verin serzenişleri.. En son sen o kırmızıyı al, güzel olmazsa ben yeniden zımparalarım diyen eşimin önerisi ile.. Aman iyi güzel olmazsa suçu atacak biri çıktı, ben seçmedim sen seçtin derim sıyrılırım rahatlaması ile kırmızı boyayı aldım.

Gören dünyayı kurtaracağım, çok önemli bir projenin başındayım da, projenin gidişatı buna bağlı falan sanacak ama yok sadece dolap boyayacağım.. Neyine karar veremiyorsun??!! Bazen kendime sinir oluyorum..

Resim yapamadığımı 3 papatya için 1 saat uğraşınca daha iyi anladım!! Artık bir kalksam da boyasam ya şu dolabı!!



Güzel renkler olsun etrafımızda, neşe versin, huzur versin, uyumlu uyumsuz bir araya gelsinler ve kendi uyumlarını yaratsınlar..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder