Cuma, Eylül 14, 2012

Yaptım :) Oldu!?

Kendim yapabilirim demiştim.. Yaptım!

Olup olmadığı kişiye, zevklere göre değişir.. Bana göre biraz eksiklerle, ilk denemeye göre gayet başarılı oldu.

Fırça izlerini, düzgün yapıştıramadığımdan sanırım yer yer minicik baloncuk olan transferi görmezden gelmek lazım ama..

Sevdim ama, çok sevdim.

Biraz önce bitti, verniği de halledince tamam oldu herşey.. Yerini aldı..


Yapıştırıcaz işte ne var ki demiştim, o olay öyle değilmiş.. Başka birşeymiş.. Özenli yapmak gerekiyormuş. Delirtti beni!! Minik minicik baloncuklarımız oldu zaten sonunda :) Nasıl gider bilmiyorum..



Tabi ki hızımızı kesmiyoruz ve gidip o gazeteliği alıyoruz :)

Bu aralar bu sehpacık üzerinde çekilmiş, bol bol foto, kitap, ıvır zıvır fotoğrafı yayınlamam muhtemel...

2 yorum:

  1. Sedacığım merhaba,minik baloncuklar için ya elinde kuru bir bezle kağıt daha kurumadan üstünden kuvvetlice bastırıp süpürme yaparak (aman dikkat kağıdı yırtabilirsin)ya da( bir zamanlar Tantitoni'de satılıyordu hayalete benzer bir spatula vardı ben ondan almıştım ) alttaki tutkalı hafifçe kazır gibi kağıdın üstünden geçerek dağıtabileceğin bir obje bulup alacaksın. Başka çare yok. Kolay gelsin canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz ve öneriler için çok çok teşekkür ederim. Nasıl mücadele edeceğimi bilemiyordum. Çok faydalı oldu. Sevgiler

      Sil