Pazartesi, Ekim 01, 2012

3 ay önce bugün..

3 ay önce bugün;

Düğüne gitmeyip, sevgilimi de alıp kaçmanın yollarını arıyordum..

Aklım da sadece ertesi gün çıkacağımız 2 haftalık tatil vardı ve tatil için artık günleri değil saatleri sayıyordum..

Gelinliği taşıyamıyordum..

Bu kadar sade saç ve makyaj olur mu diyenlere "ben her zaman olduğumdan farklı biri olmayacağım bugün, siz ne bilirsiniz ki" diye burun kıvırıyordum..

Gelin çiçeği beyaz olur, içinde gül olur diyen çiçekçi ile "ben senin bildiğin gelinlerden değilim" diye kavga ediyordum..

Daha düğüne gitmeden sağını solunu kopardığım, kirlettiğim gelinlik akşama kadar düzgün dursun diye yerimden kıpardamamaya çalışıyordum..

Açlıktan ölüyordum ama hiçbir şey yiyemiyordum..

Uykusuzluktan ölüyordum ama cin gibiydim..

Topuklu ayakkabılarla yürüyemiyordum..

Düşmeden bitirsem şu düğünü diye dualar ediyordum.. ( Eve dönüşte kapının önünde düştüm!!)

Araba binmek ayrı dert, inmek ayrı dert, yürümek ayrı, oturmak ayrı dert.. Lanet gelinlik diye küfür ediyordum..

Daha düğüne gitmeden yaklaşık 30 kişi beni öpmüştü ve daha öpücek 200 e yakın insan sırada bekliyordu.. Hani gelini sadece damat öpüyordu diye söyleniyordum...

Düğünün bitmesine 3 saat 26 dakika 35 saniye kaldı gibisinden hesaplar yapıyordum..

Ben o bileziği takmam diye tepiniyordum..

Annemin gözlerinin içine bakmamak için direniyordum, köşe bucak kaçıyordum..

Hiç korkmuyordum, ama çok korkuyordum..Yaptık bir delilik ama hadi hayırlısı diye geçiştiriyordum ...

Herşeyi ama herşeyi sanki benim değil, başkasınınmış gibi dışarıdan izleyip sadece ve sadece bitmesini ve gitmeyi istiyordum..

Geldi, bitti ve üzerinde 3 ay bile geçti..




O günden kalan ise sadece fotoğraflarımız... Bütün günün en eğlenceli saatleri..

Buğday tarlalarında, bomboş yollarda.. O kadar sıcağa rağmen..

Çok tatlı, işine aşık, bütün gün en yakın arkadaşınız, sorun çözücünüz, desteğiniz olan biri yanımda ve fotoğrafçım olunca herşey çok daha güzel gitti. Siz de isterseniz belki bir gün yanınızda onu diyerek sayfası için; Ceyda Bural


Şaşkın geline, şaşkın kaplumbalı nikah şekeri yakışır dedik!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder