Pazartesi, Ekim 08, 2012

Battaniye çıktıysa o yaz bitmiştir!!

Hava soğuk, kapalı, yağmurda çiseliyor.. Arada güneş kendini gösteriyor ama bulutlar uyanık, hemen kapatıyorlar önünü.. Senin sıran geçti, bizden rol çalma diyorlar sanki..

Battaniye çıktı, yaz gitti..


Bu aralar kitabını, kahvesini alan kırmızı dolabın yanına konuyor.. Ev bütün gün benim olduğuna göre, keyfini en çok ben çıkartıyorum..

Ben daha denize girecektim, doyamamıştım bu yaz yüzmeye.. Şımarıklık benim yaptığım biliyorum, neredeyse Ege'nin tüm kıyılarında denize girdim ama gönül deniz ister. Saatlerce suda kalmayı, parmakların yumuş yumuş olmasını, azıcık üşümeyi ama yine de sudan çıkmamayı, dalmayı, takla atmayı, ters, düz, kurbalama her şekilde yüzmeyi, suda sırt üstü uzanıp, bulutları izlemeyi, hayal kurmayı ister..

Hayatımın ilk 20 yılı, 3 ay boyunca deniz kıyısında geçince 10 günlük tatiller yetmiyor işte.. Bu çocukların tatile, denize, güneşe, özgürce koşup oynamaya ihtiyacı var diyip, daha İstanbul'da bile evimiz yokken, minicik arsa aldırıp, bin bir zorlukla bahçeli, şirin evimizi yaptıran annemin aklına sağlık!!

Neyse sarılalım battaniyemize, artık en yakın dostumuz o gibi..

2 yorum:

  1. Oyy damarıma bastın içim kıpır kıpır olduuu ! Dubadan denize atlamak, kocayla nefes tutma yarışı yapmak, ben dalamadığım için kocamın beni ayaklarıyla itip dibe göndermesi, çıkınca "hayırdır kurtulmak ister gibi itiyorsun beni" demem :)) Yaz nasıl biter nasıııııııılll!!!

    Ama her şey bir yana, gelip ben de o kırmızı dolabın yanına kurulup örgü örmek-kitap okumak-Jacktaliyi gurul gurul sevmek istedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bir Jacktaliye ihtiyacım var resmi tamamlamak için :) Onu al, örgünü al gel :))

      Sil