Çarşamba, Ekim 17, 2012

Bir şarkı dinledim..Hayatım değişti?!!

Sabah bir program açtım, bir şarkı dinledim.. Hayatım değişti!!!

Şimdi genel olarak herkesin haberi olduğu ama yine her zaman olduğu gibi benim en son haberim olan bir Gangnam Style şarkısı var.. Benim bu şarkıdan haberim olması ise Atilla Taş'ın bu şarkının benzerini Yam Yam Style olarak söylemesi ile oldu.. Dinlemeye dayanabilir misiniz bilmiyorum, bence denemeyin..

Sonra bu sabah uyku sersemi kanalları gezerken,  Türkmax'ta Herşey Tadında programın da bol kahkahalı bir sohbet vardı.. Aman ne güzel, bunlar burada gülsün bende kahvemi yapayım dedim, mutfağa doğru yöneldim ki.. Bir şarkı başladı.. Başlamaz olaydı.. Pitbull'un Give me Everything olarak bildiğimiz güzide şarkısını (Bak bu şarkıyı biliyorum, tam abartı egzos takılmış spor araba, çılgın gençlik şarkısı) kendine!! göre yorumlamış Doğuş.. Hani saksı olan.. Bende bunlar sabah sabah bu kadar neye gülüyorlar demiştim, acı bir şekilde öğrenmiş oldum..

Atilla Taş Yam Yam Style dan sonra, Doğuş atağa geçip Naptın Gari Lo ile listeleri alt üst etti ya asıl bomba Hilal Cebeci'den geldi.. Hani o çok sevdiğimiz Nothing Else Matters şarkısı varya.. Ona söz yazıp, söyleyecekmiş.. Bu konuda yorumsuz kalmayı tercih ediyorum müsadenizle..

Demem o ki, bu ara müzik programı olsun, radyo olsun aman diyeyim, açmayın.. Yanlışlıkla dinlerseniz falan.. Ben naptın gari lo'ya denk geldim, sabahtan beri kendime gelemedim..

Bir de Allahım ne olur şu özgüvenin minik bi gıdımını bu bünyeye de ver.. Hepsini onlara vermişsin amaaa!!!

Yakında bende şarkı yazıcam..

2 yorum:

  1. Hepsini onlara vermemiş, dün tesadüfen TV'de denk geldim "Bana Herşey Yakışır" denen güzide programdaki concon kızlara da vermiş. Aynı şeyi dün ben de demiştim, şunlardaki özgüvenin zırnığı bende olsa...

    YanıtlaSil