Pazar, Ekim 28, 2012

Bitti gitti işte..

Tatil bitti.. Yalnız günlere hızlı bir dönüş gerçekleştiriyorum huzurlarınızda..

Bauhaus ve Koçtaş'ın en sevdiğim yerler olmasını da tuhaf karşılıyorum :) Her yer fazla kalabalıktı, Ikea'ya gitmekten bile korktum. Küçük bir Koçtaş ve Bauhaus gezintisi ile tatile bitirdim. Geneli evde, patlamış mısır, kahve ve film ile geçti.. Anlatacak pek bir şey yok yani..

Kendime kumaş aldım, bir şeyler dikme çalışmasına başlayacağım yakında.. Bakalım ne kadar becerikli yada beceriksizim.. Hala makinam yok ama elde deneyeceğim bunu.



Yeni saksılar aldım (Koçtaş). Görüntü güzel ama çok ince boyalı galvaniz, yer yer boyaları çıkanlar vardı, alırken hepsini kontrol edip seçmem gerekti. Kelebeklerin de kırılma ihtimali çok yüksek ama tabi ki bunların hiç biri beni durdurmadı, güzel gözükmesi yetiyor almak için..



Kırlentlere dayanamadım yine, fiyatı çok uygundu. Renkli olanı yeni aldım (Koçtaş).


Fikir edineyim dedim sonra aman be boşver diyerek filmi bitirdim..


Sanırım patlamış mısır'a artık doydum.



Durmadan ve durmadan kahve içtim.. Sanırım günde 6 - 7 kupa fazla oluyor??



Kahvaltı da gülen surat yapayım dedim, burnu biraz büyük oldu  :)


Kahvenin yanında abur cuburu hiç eksik etmedim..


Ne zamandır gözüm vardı bu çiçekte, adı Nertera. Evde büyütmenin çok zor olduğunu okudum internette ama aldıktan sonra okuduğum için faydası yok şu anda. Kurursa çok üzüleceğim. (Bauhaus'tan aldım)

Fotoğrafların hepsi cep telefonu ile çekildi. Instagram'a yüklediğim fotoğraflar olduğundan hepsinde düzenleme var. Bu aralar elime fotoğraf makinesi almadım, telefon kolayıma geldi.

4 yorum:

  1. herşey güzelmiş.
    şu çiçeği bilmiyodum.
    hemmen bakıyim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Minicik bir portakal ağacı gibi duruyor :) Meyvecikler döküldükten sonra sarmaşık gibi minik yaprakları aşağı sarkıyormuş, eğer yaşarsa yaza yeniden meyvecikler çıkıyormuş. Bakalım yaşayacak mı?

      Sil
  2. Saksılar ne güzelmiş. Kaktüslerde.Kahve çok fazla yaaa,selülit yapar :))
    Elde dikiş dikme fikri hoşuma gitti. Bakalım ne dikeceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bir yerden çıkacak o kahveler zaten bekliyorum.
      Bugün gittim eksikleri aldım, kurdeleler, dantellerde aldım. Ne dikeceğim konusu hala hayal aşamasında ama bende merakla bekliyorum :)

      Sil