Salı, Ekim 09, 2012

Boğaz'da balık bitmiş!!

Pazar günü kendi denizimize ihanet ettik, kalktık Boğaz'a gittik.. Çok umutlu idik, dolacaktı kovalar.. Tek balık tutamadan geldik iyi mi?! Sadece biz değil etrafımızda ki kimsenin tutamamış olması ise tesellimiz oldu. Boğaz'da balık bitmiş canım...

Önce İstinye Sosyal Tesisler de kahvaltı yaptık. Boğaz da kahvaltı yapılabilecek bir çok yer var ama ilk defa gitmeme rağmen ben Sosyal Tesisleri çok beğendim. Deniz manzarası istiyorsan gayet güzel bir manzarası var ve basit bir kahvaltı tabağına bile servet ödenen yerlere göre bence fiyatları çok uygun. Kahvaltı tabağı 10 TL idi. Kapıda sıra beklenen yerleri gördükten sonra korkmuştum açıkcası bizde çok bekleriz diye ama kapıdan girdiğimiz anda yer bulduk. Kahvaltı tabaklarımız hemen geldi ama yumurta ve menemen için biraz bekledik. Yumurta ve menenem fiyatları ise, tam hatırlamıyorum yanlış olmasın ama 5-6 TL civarıydı.

Kahvaltıdan sonra hemen oltalarımızı hazırladık, Yeniköy'de Kalender Ordu Evi semalarından salladık oltaları..



Denize giren gençler vardı.


Bir süre bekledik ama baktık balıkların bize yüz vereceği yok, biraz gezelim farklı yerleri deneyelim dedik ve bindik arabamıza başladık sahili dolaşmaya..

Rumeli Fenerine doğru yol aldık ve yolda çok güzel yerler gördük..

(Arabadan çektiğim için fotoğraf pek iyi olmadı ama yol çok güzeldi)


Burası tam olarak neresi bilmiyorum. Rumeli Fenerî'ne çok yaklaşmıştık bir anda karşımıza çıktı bu güzel manzara.


Bizim de bir gün böyle minik bir teknemiz olur mu hayallerine daldık :)


Ve Rumeli Feneri'ne ulaştık, balık tutacak uygun bir yer bulamadığımızdan liman'da biraz yürüyüş yapıp, kahve molası vermekle yetindik. Çok şirin ve küçük bir yer. Hala denize girenleri gördüğüm için biraz kıskandım..



Madem balık tutamıyorum, oltamı bırakıp, fotoğraf makinemi elime almanın zamandır dedim. Yanımda offlayan ve hadi diyip duran kocam olmasa daha bol fotoğrafla dönebilirdim ama!!












Gezmelere doyduk.. Balıklar gelmiştir, bekletmeyelim diyerek Boğaz semalarına geri döndük..




Boşuna dönmüşüz :) Boğaz'a küstüm, hiç balık vermedi bize.. Deniz bu hafta balıklarını bizimle paylaşmak istemedi.. Biz de sahilde balık ekmek yiyip, bir daha ki sefere diyerek kendi denizimize geri döndük.. Bu hafta bizim tarafta bol bol balık tutulduğunu öğrenmemiz ise pek iyi olmadı ama neyse artık kısmet.. Herşey kısmet..

7 yorum:

  1. Rumeli Fenerini çok severim:) fotolarını da çok beğendim özellikle ilk iki tane ağ olanları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa gittim, bende çok sevdim. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. nefismiş herşey. bilmediğim şeyler de öğrendim fotolarda.
    bi de o kahvaltı yeri filan, aklımda olsun.
    ne güzel oldu bu posta bakmak.
    :)
    ya senin ilişkin olduğunu anlıyodum da evliymişsin ha. nedense hiç öle gelmemişti.
    :)
    balık tutma işine de hiç girmedim ben.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evli olduğuma, evlendiğime tanıyanlarda pek inanamıyor ondandır belki :) İlişki eski ama evlilik yeni. Balık tutma işi zevkli, eğer sabırlıysan. Gelmene sevindim :)

      Sil
    2. geliyorum ki zatensi.
      :)

      Sil
  3. Bu resimler bana aganta burina burinatayı anımsattı... Denize aşık bir gencin kara ile deniz arasında sıkışmış kalmışlığını anlatan mikenmel bir romandı. O değil de ben bu blogu çok sevdim, içim ısınıyor okudukça :) Bir de not: Blogun şablonunu değiştirmişsin sanırım, çook güzel olmuş böyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet bu sabah değiştirdim, daha kolay ve anlaşılır bir hale getirmeye çalıştım. Diğerinde izleme butonu bile bulunamıyordu :) Beğenmene sevindim :)

      Sil