Pazar, Ekim 14, 2012

Boy boy sıraladık..

Bugün çok umutsuz kalktım aslında. Bir cumartesi daha ve ben yine evde yalnızım üzüntüsü ile...
Tam telefonda arkadaşım ile son zamanlardaki umutsuzluğum hakkında konuşurken, başka bir telefon ile kendimi sahilde, arkadaşlar arasında ve mutlu bir şekilde buldum. Bana da sürpriz oldu bu durumum :) Bütün gün sohbet, muhabbet ile geçti, sonra kardeşimin balık tutuyoruz sahilin diğer ucundayız telefonu ile kendimizi onun yanında bulduk. Oltam yanımda değildi, emanet olta ile haftasonu balık tutma etkinliğimi gerçekleştirdim. Geçen haftanın acısını çıkarttım, benim için büyük, balıkçılık için küçük olabilecek 15 adet minicik istavrit ile günü bitirdim :)

Güneşin batışı harikaydı ama asıl bulutlar beni mestetti...



Eve dönerken de beni başka bir sürpriz bekliyormuş..


Gittikçe büyüyor oyuncak arabalarımın boyutları, sıra sıra diziyorum bende .. Gerçeğine doğru yol alıyorum :)


Bazen zorluyor hayat, fena zorluyor.. Benim tahammül sınırlarımı ise fena zorluyor!! Küçük şeylerle mutlu olma çalışmam ise tüm hızı ile sürüyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder