Pazar, Ekim 14, 2012

Erken kalkmama günü

Bugün pazar, erken kalkmama izni olanları rahatsız etmeden evde ayak ucunda dolaşma günü :)

Güneş çok güzel, hava tam bahar havası..

Güneş güzel vuruyor çiçeklere, evin yanındaki otlarda rüzgardan dalgalanıyor..

Ben kahvaltı telaşına düştüm bile, sonrası pazar günü mutluluğu..

Mutlu pazarlar..


Bugünün rengi pembe olsun..





Sabah gözümü açtığımda, "eski halini daha çok seviyordum" diyerek oturdum blogun başına. Eski haline çevirmek, diğerini yapmaktan kolay oldu :) Sanırım artık uzun bir süre bu halini kullanacağım, içime sinen hali bu.

12 yorum:

  1. Eyfel kuleli tabbak çok şirinmiş, sana da mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
  2. evt evt bencedee..hem güzel bir pazar hemde bloğunuzun bu hali çok daha güzel.renkli cıvıl cıvıl..severek takip ediyoruz kendilerini..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :) Blogumuzda sizi severek takip ediyor :))

      Sil
    2. Bloğun bu hali daha güzel evet. Pazar kahvaltası keyfi biraz içime dokunsa da olsun ben de bugün oğlumla yaptım. Mükellef diildi ama olsun. Zeytin yemeyi özlemiş :)

      Sil
    3. Ben kahvaltı konusunda biraz abartıyorum bilirsin :) Seninde hazırladığın güzel kahvaltılar var ama hakkını yemeyeyim :) Yaptığın kekleri tek geçerim, en azından benimkiler gibi 10 kg olmuyor!! Oğlunla kahvaltı hiçbirşeye değişilmez ama..

      Sil
  3. geç kaldım... mutlu haftalar dileyeyim o halde...
    bu sabah okumak için açtığımda, bu blog izlediğim bloglar gadget ımda olmalı dedim... ama ve lakin sahibesi de çok sevmişken bu temada zorlandığımı itiraf etmeliyim... belki de zaman sıkıntımın hep oluşundan... bir tıkla tüm yazıyı ve fotoğrafları görmeyi seviyorum ben... çabucak bitirmeliyim.
    istanbul'a sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu tema'da tüm blog ve fotoğraflar daha rahat gözükebiliyor diye sevmiştim. Size de mutlu haftalar, sevgiler :)

      Sil
  4. merhabalar bu bernardo serisi takımlar bende oradan aldım biliyorum benimki de çiçekli. bu kaşık çatal takımından da almıştım fakat çatallarımın iç kısmı paslandı iade ettim siz de de bu problem oldumu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Evet aynı problemi bende yaşıyorum. Telefon edip şikayetimi bildirdiğimde "paslanma konusunda garanti vermediğimizi söylemiş olmamız lazım" gibi bir şeyler söylediler. Ama tabi ki söylememişlerdi. Yine de götürüp, değiştirmeye çalışıcam.

      Sil
    2. Benimkini aldilar ve bu urunlerde ayni problem olmus aliyorlar israr edin yani

      Sil
    3. En kısa zamanda götüreceğim, çok sağolun

      Sil