Cuma, Ekim 19, 2012

İncik boncuk meselesi

Çooookkk uzaklar diyarlarda, karlar altında bir kedi dağı varmış...

Bu kedi dağının eteklerinde çok değerli taşlar bulunurmuş.


Renk renk çiçekler, bonbon şekerler ve çilekler de varmış..


Dağın eteklerinden binbir zorlukla çıkarılan o değerli taşlar kamyonlarla şehre taşınırmış..



Taşınırmış taşınmasına ama sahibi onları unutunca boynu bükük kalırmış boncukların..


Ne severdim önceden, saatler geçerdi anlamazdım.. Taşınırken paketlemişim hepsini, gözümün pek görmediği bir yere sokmuşum resmen. O kadar çoklar ki, 6 kutu var. Komik tarafı kendi yaptığım hiç bir takı bende değil, hepsini hediye etmişim, dağıtmışım. Ama boncuklar, zincirler almaktan vazgeçmemişim.

İlham gelir diye umuyorum şu an :) Bir şeyler yapasım var..




Şimdi geçsem bir malzeme satan yerden, kesin dalarım ve yine alırım boncuklardan kendimi de biliyorum.. Aç gözlü Seda!!! Elindekini bitir önce..

4 yorum:

  1. Ne komik, ben de almış almış depolamışım boncukları ve benim de yaptıklarımın hiçbiri bende değil. Demek ki takı yapanlar böyle oluyor, yap ve hediye et:)
    Haydi bu sefer kendine birşeyler yap bakalım, biz de görelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasılsa boncuklar bende, yaparım yine diye beğenen olursa hemen veriyodum. Hem ben mutlu oluyodum hem alan kişi :) Peki ablacım en kısa zamanda kendim için döktüreceğim :))

      Sil
  2. Bizim için yapsana bir şeyler bizde biraz keyiflenip, ilham alsak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o ilhamcık gelse hemen başlayacağım :)

      Sil