Çarşamba, Ekim 10, 2012

Lili


lili..
şu sahte yaşamından
sıyrıl bir daha
ne olursun,
bırak tüm alışkanlıklarını
göreceksin, yaşanıyor
ihtiyaç olmadan yardıma
pek çoğu var
öğreneceğin dahası
ileriye atacağın
her adımda
karşına çıkacak
her sorunda
ben olacağım senin yanında
ortasından geçeceğin
her sokakta
evvelinde bulunmadığın
mekânlarda
ben olacağım senin yanında
lili...
biliyorsun bizim gibiler için
bir yer var hâlâ
her damarda dolanır
aynı kandan
seni melek yapanın
kanatlar olmadığını anlarsın
tek yapacağın
çıkarmak kötülükleri aklından...
ileriye atacağın
her adımda
karşına çıkacak
her sorunda
ben olacağım senin yanında
ortasından geçeceğin
her sokakta
evvelinde bulunmadığın
mekânlarda
ben olacağım senin yanında...
lili...
bir busedeki göz açıp kapanmada
bulacağız cevabı
it tüm korkularını
gölgelerin derinlerine
benzeme sakın
renksiz bir hayalete
çünkü hayatın
en güzel resmi senin içinde
ileriye atacağın
her adımda
karşına çıkacak
her sorunda...
ben olacağım senin yanında
ortasından geçeceğin
her sokakta
evvelinde bulunmadığın
mekânlarda
ben olacağım senin yanında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder