Çarşamba, Ekim 10, 2012

Minik bir misafirim var..

Apartmanın girişindeki posta kutusunun üzerine tünemiş bir halde buldum onu. Yaralı olduğunu düşündüm, bir süre izledim ama çok yaklaşmama rağmen uçmadı. Durduğu yer çok güvenli değildi, eğer uçamazsa kedilerin dikkatini çekmesini çok kolaydı, aldım eve getirdim. Camın önüne yerleştirdim onu. Çok susamış, biraz acıkmış.. Karşılıklı birşeyler yedik, içtik..


Anladığım kadarı ile yaralı değil, sadece küçük. Pek bilgim yok kuşlar ile ilgili, ne yapacağımı bilemedim. Ama camın önünde güvende olduğunu biliyorum, tutup kapının önüne, yere bırakacak halim yok. Uçup gitmek isterse, istediği zaman gidebilir. Pek de masum :)


Masum dediysek, uslu demedik.. Canı uçmak istemiyor gibi duruyordu, camın önünde takılıyordu.. Ben de açmışım camı arada kontrol ediyorum.. Uçası yok o belli ama dışarıya uçası yokmuş. Derdi eve girmekmiş..

Evin için de canavara döndü.. Önce atmaya kıyamadığım, kurumuş çiçek kontenjanından vazoda bekleyen çiçeklerin üzerine kondu.. Yuva yapası geldi herhalde.. Konmasıyla ve bir kaç kanat çırpma ile ortalık çiçek doldu.. Bir güzel dağıttı ortalığı.


Çabuk dışarı, böyle anlaşmadık dememe kalmadı.. Benim sana yapacaklarım bitmedi daha edası ile kaktüslere doğru meyletti.. Etmese iyiydi, bence kendisi de çok pişman olmuştur.. Kaktüs bu kaktüs, affetmez.. Kaktüsleri de devirdi bir güzel.. Hatasını anladığında geç olmuştu artık, kendini yine cam önüne attı..

Bana da ters ters bakıyor, sanki ben git kaktüse kon dedim!!


Camın önünde takılıyor şimdilik... Gidesi yok, eve giresi var.. Adını da şapşik koydum.

Şapşikle arkadaşlık ediyoruz, bakalım ne zaman gidecek? Alıştım da kerataya iyi mi? Gideyim de akşam yemeğini vereyim, suyunu tazeleyeyim bari :)


2 yorum:

  1. Ehehehee çok komik!!! Yaa ne şanslısın benim evime neden gelmiyor bu şapşikler.
    Sanırım Jackten korkuyorlar :)

    Bir defa eve kuş girmişti nerde girdiyse, banyo penceresinden sanırım, Jack bey de (kedimiz olüyü da) o esnada tatasını yapıyormuş, sen daha tatan popondayken kuşu kovalamaya başla evin içinde, önde kuş arkada Jack en arkada ben, evde koşuyoruz :)) Öyle komikti işte. Niye anlattıysam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki anlattın, güldüm çok. Ben kedileri çok severim, aslında tüm hayvanları ama kedilerin yeri ayrıdır. Bir dönem benim de kedim vardı, sonra bi şekilde ayrılmak zorunda kaldık. Benim kuş bu sabah terketti beni. Camın önü fena halde :))

      Sil