Perşembe, Ekim 18, 2012

Resim yapamadığım belgelendi..

Oysa ne umutlarla başlamıştım bu ahşap boyama işine.. Tamam 1 sehpa, 1 dolap boyandı gayet güzelce ama bardak altlıklarını, üzerine kendim bir şeyler çizip boyarım ümidi ile almıştım..

Evet çizdim, evet boyadım ama sonuç sanki alt sokaktaki anaokulundaki çocuklar bizim eve baskına gelmiş, arada da onları boyayıp gitmiş gibi oldu!!

Umudumu hala kaybetmiş değilim.. Eylemlerim devam edecek, isterseniz fotoğraflara bakmayın :))

Bu evi boyarken kendimden çok emindim sonra kimsenin nehir'e benzetemediği nehir'im ve kimsenin masa ve sandalye olduğunu anlamadığı terastaki ( evet orada bir teras var!! ) masa ve sandalyem sonucunda bende pembe gözlüklerimi çıkarıp gerçeği gördüm!! Elma ağacı benzemiş bence..


Papatyalarıma laf söyletmem!!


Bunun bir kelebek olduğunu söylememe gerek yok sanırım.. En sevdiğim ve en başarılı olduğum eserim :)


Bu fotoğrafta oyuncağa odaklanalım :)


Çok sevgi doluyum :)


Denizi çok severim orası çok çok belli artık ama bence ahtapot öyle bişi ve bıyıkları var..


Bu da Baykuş için :))



6 yorum:

  1. Arabalı olana bayıldım, ne güzel çizmişsin :) Kendine haksızlık etme bence, kebelek de çok güzeldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir takım daha var şimdi, bardak altlığı. Yakında onları da boyamayı deneyeceğim :) Bakalım onlardan ne çıkacak. Teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Bence çok şirin olmuşlar, özgün olmuşlar:)tebrik ederim...Bu arada arabalar gözümden kaçmadı Vos Vos'a da bayıldım, taxi zaten süpperrrr;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgün güzel kelime :) Beğenmedim diyenlere karşı kullanayım ben bunu :)

      Sil
  3. Sanki böyle daha mı güzel olmuş. Daha doğal, daha sıcak...

    Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kendime güvenim geri geldi :) Yeni çalışmalarımla geliyorummm :p

      Sil