Pazartesi, Ekim 22, 2012

Rüzgar gibi geçti haftasonu..

Hafta sonu ne kadar çabuk geçiyor.. Geçmesin, bitmesin, ucundan bir yerinden tutayım diyorum olmuyor.. Hafta içi benim için işkenceden hallice.. Çünkü kimse yok.. Arkadaşlarım uzakta, ben onlara uzak, onlar bana uzak.. WhatsApp, instagram, msn, blog, telefon konuşmaları.. Her an yanımdalar aslında.. İyi ki var bu teknoloji :) Her anımız paylaşım halinde, insan kendini yalnız hissetmiyor ama benim kahveme eşlik etmelerine, yaptığım yemekleri yemelerine, oww yine harikalar yarattın demelerine :), onlara sofralar kurmaya, birlikte yürümeye ihtiyacım var..

Bu kadar dert yanmak yeter diyerek hafta sonuna geçeyim..

Cumartesi arkadaşım geldi, önce getirdiği filmleri attık bilgisayara. Yine birbirinden güzel bir dolu filmim oldu :) Sonra dışarıda yemek ve yegane mekanımız Gepetto'da aldık soluğu.. Büyükçekmece'de benim için gidilebilecek en iyi yer orası.


Hava hafiften bozuyordu ama yağmura yakalanacağımızı ve titremeye başlayacağımı düşünmemiştim. O soğukta, o soğuk birayı içmeyecektim :)


Yağmur iyiydi, güzeldi de.. En kenarda oturunca pek güzel olmuyormuş..


Pazar günü bizim evde kahvaltı yapılan tek gün. O yüzden kendimi kaybediyorum pazar günleri kahvaltı sofrası hazırlarken.. Bu hafta da kırmızı olsun dedim sofra.. Acilen kırmızı ve mavi amerikan servis almam lazım ama onu farkettim. Pembeye çok yüklenmişim :)


Kış geliyor, ufaktan alışalım bu fikre..


Sanki bir gün önce hiç üşümemişim, ıslanmamışım gibi attım kendimi sahile.. Balık tutma hevesine.. Güneşi batırdık sahilde.


Hadi denize..


Sonrası ise; üşüme, titreme, kendini eve zor atma, ıhlamur eşliğinde battaniye altında halsiz halsiz yatma..


Yine bir pazartesi geldi, yine kocaman bir hafta daha başladı.. Bakalım bu haftayı nasıl yiyeceğim..

Bayram geliyordu değil mi? Aman ne eğlenceli..

4 yorum:

  1. Hahahah, sende mi ? "Bayram geliyordu değil mi? Aman ne eğlenceli.."
    Of off, o denizde bende olaydım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende :) Hatta önceki bayramda yazmıştım bunu, bayramları sevmeyen bir tek ben değilimdir di mi diye :)
      Denize yakın olmak bile nasıl güzel geliyor, insanı mutlu etmeye yeter gibi.. Keşke olaydın..

      Sil
  2. Bi koşturmaca.. Bi yorgunluk.. Hafta içleri hep mi böyle geçer.. Bizde de böyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta içi ayrı, hafta sonu ayrı koşuşturma.. Hiç bitmiyor telaşlarımız..

      Sil