Perşembe, Ekim 18, 2012

Sonbahar, geldiğine emin misin?

Sonbahar gelmiş .. Sadece yapraklar ele veriyor ama sonbaharın geldiğini yoksa hava yazdan kalma dedikleri günler gibi.. Korkuyorum bir anda kış gelecek diye.. Keyfini çıkaramayacağız sonbaharın..

Bu aslında güzel bir fotoğraf olmayabilir ama seviyorum ağaçların içinden yüzünü gösteren güneşi..


Yapraklar dökülmüş ve sararmış.. Bu renkleri de çok güzel..




Evden çıkıp, sahile doğru yürürken Sonbaharı gördüm ama sahile gidince çıktı karşıma tüm güzelliği ile yaz.. Hala denize girenleri kıskanarak izledim..


Yosun kokusunu sevenlerdenim..
 

Minik dalgaları, minik köpükleri seyrettim..




Sabah kalktığım da belliydi zaten huzur vermeyeceği.. Kafam sanki bir gece de 10 kilo almış gibi ağırdı. Gözlerimin üzerine ise birşeyler oturmuş gibi, aynaya baktım göremedim ama emindim var orada oturanlar.. Göz kapakları taşıyamıyor işte.. Ciddiye almayayım dedim, ben yok sayarsam yok olur dedim.. Nereye kadar durmadan ilaç içeceğim ki dedim? İlacı içmedim ama nereye gitsem yanımda taşıdığım ilacımı evde unuttuğumu sahilde üzülürek farkettim..

Çok uyusam, az uyusam, çok gülsem, ağlasam, ekrana çok baksam, çok kitap okusam, az kahve içsem, sinirlensem, üzülsem, sıkılsam ... Liste uzar gider.. Benim başım ağrır.. Hele ince bir mide bulantısı ile geleni var ki, lanet ettirir insana yaşadığını. Ne yürüyüşten birşey anladım, ne çektiğim fotoğraflardan.. Bitti keyfim. Eve zor yürüdüm çünkü gözlerimi açacak halim yoktu.. İlacıma kavuştum, biraz gözleri kapattım, rahatladım..

Şimdi uyuyan ağrıyı uyandırmamak için usulca takılıyorum evde.. Sahil tüm güzelliği ile orada dururken, kapadı beni eve yine sıkıntılarım..

6 yorum:

  1. Önceliklee şunu söylemek istiyorummm yazıyı sonuna kadar okudum ama önceliğimi notuma vereceğim, kaç defa yorum yazmaya çalıştım add a comment'e tıklayınca beni hep anasayfaya yönlendirdi defalarca diğer postlara da yorum yazmaya kalkıştım yine yapamadımmm Ama sonunda azmettim ve başardım, başkaları da böyle zorlanıyor olabilir :((

    Sonralıkla, baş ağrılarının nedeni migren mi acaba? Sürekli yanımda ilaç taşıyorum demişsin, çok çok geçmiş olsun, resimler çok iç açıcıydı oysa ki..Sonbaharı biraz dürtmek gerekiyor sanırım, aman benim keyfim yerimde, kışı sevenler dürtsünler, ben halimden memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa sorun mu var acaba? Üzüldüm o kadar uğraşmana :( teşekkür ederim.

      Seneler önce bir kaç gün süren kriz sonucunda doktora gitmiştim, migren başlangıcı teşhisi konmuştu, başlangıcı geçti belki de doktora gitmedim sonra. Çok sağol. Bende seviyorum sonbaharı :) Üşümeden ve terlemeden dolaşmak çok keyifli.

      Sil
    2. Tekrar geçmiş olsun diyelim o zaman, tez zamanda veda etsin sana baş ağrıların..

      Sil
    3. İnşallah canım. Sana bir mail attım, bir ara bakarsan sevinirim.

      Sil
  2. Şimdi "şöyle çıkıp sahile doğru yürüdüğün için" seni dövebilirim.

    Ama bunu daha sonra yapacağım (Üzgünüm kıskançlığıma yenildim)
    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni anlayışla karşılayabilirim :) Çok uzak değilsin o sahile ama sende arada gel..

      Sil