Perşembe, Ekim 18, 2012

Yapsam güzel olur sanki..

Bugün baş ağrısına direnirken, görmezden gelmeye çalışıp, kahve eşliğinde dergilerimi okumaya çalışırken güzel şeyler keşfettim.

Evim dergisini uzun bir süre her ay aldım. Son zamanlarda gözümden kaçmış. Bugün haftalık dergilerimi alırken yeniden kavuştuk.. Kendi evime geçince almamam da ilginç olmuş!


Derginin içindeki desenli yastıklar ve kitaplıklar beni benden aldı desem yeridir. Bir kitaplık sevdam var ama daha gerçekleşemedi.. Sabırla bekliyorum hayallerimdeki kitaplığa kavuşmayı..

Ne kadar yastık alsam da doyamıyorum, her güne farklı bir yastık  atasım var koltuğun üzerine.. Aç gözlüyüm biliyorum :) Bu tasarımları ise çok beğendim, renkleri çok güzel.


Çerçeve içerisine fotoğraf fikrine ise bayıldım.. Eski bir çerçeve bulmalıyım en acilinden.. Kesin yapmalıyım bunu..


Lanet baş ağrısı ele geçirememiş beni, sevindim :)

Fotoğraflar Evim dergisi Ekim sayısından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder