Cuma, Ekim 05, 2012

Yaptım, oldu.. Kırmızı dolap!

Ne renk olacak kararsızlığından sonra başladım dolabımı boyamaya.. Renk seçince herşey toz pembe, harika olacak sanıyordum yanılmışım :) Önce boya tutsun diye iki kat astar sürdüm. Sürdüm de tek katın bile kuruma ve bekleme süresi 12 saat.. Ben ise fazla sabırsız..

Astar mevzunu bitirdikten sonra başladım boyamaya ama hala korkularım sürüyordu. İlk fırça darbesi ile ise korkular yerini "evet kırmızı olmalıymış" sevincine bıraktı. İlk katı boyadıktan sonra bir süre karşısına oturup, "çok güzel oldu ya, evet evet harika oldu" diye salak sırıtışlarla konuştuğumu itiraf ediyorum!!

En son cilasını da bitirip bugün kullanıma açtım evimin en yeni ve bu aralar en sevilen üyesini..


Fotoğraf çerçevesi de benim seneler önce yine can sıkıntısından yapmış olduğum bir çalışma :) Çok acemice ama içindeki fotoğraf sebebi ile çok özel.. Annem, kardeşim ve ben deniz kıyısında.. Denizi ailecek çok severiz ve küçükken en çok sevdiğimiz şeylerden biriydi saatlerce birlikte yüzmek.. Özlüyorum...


Şimdilik üzerini bir fotoğraf, kıymetli Zenit, kaktüsler ve 2 tane araba süslüyor ama ziyaretçileri çok değişecek biliyorum..



Seviyorum!!!


Sanırım kendime boyayacak yeni birşeyler bulmalıyım... Eski eşyaları yenilemek çok zevkliymiş..

8 yorum:

  1. Amaney, pek güzel olmuş valla.
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Çok çok sevindim beğenmene :))))))

      Sil
  2. Müthiş tekk kelimeyle! KEşki kulplarını çıkarsaymışsın ama boyarken, acıcık boya bulaşmış :) Benim de kırmızı vintiic mutmak dolabım var, ama özel yaptırdım, belki bir gün ben de paylaşırım, kırmızı vintiice çok yakışıyor gerçekten!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulpları çıkartırsam yeniden takamamaktan korktum, çok eskiler çünkü :) Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Çok güzel bir dolap olmuş. Benim de, ham halinden alıp, yeşile boyadığım bir dolabım var böyle. En sevdiğim eşyalarımdan biridir. İnsanın eli değince, o eşyaya daha çok bağlanıyor sanırım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kendin uğraşıp yaptığın şeylerin keyfi bir başka oluyormuş.

      Sevgiler.

      Sil
  4. Süpper olmuş.
    Madem bu kadar büyük birşey boyadın. Ustasın sen gözümde.
    Sorular gelsin o zaman.
    1- Fırça izi kaldı mı? Kalmadıysa nasıl kalmaz?
    Benim boyadıklarım fırça izinden geçilmiyor.

    2- Üzerine cila niyetine sürdüğün şey nedir? Nasıl oldu da öyle cillop gibi oldu?
    Boyayıp, cilalayıp, kuruttuğum bardak altlıklarını üstüste koyup kaldırdım.6 aydır ayıramıyoruz birbirinden.
    Çok merci.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Şımarıcam ama şimdi :)
      Şimdi öncelikle ben 2 kat "parlak yüzey astarı" denen bir cila sürdüm boyamadan önce. Daha önce cilalı bir dolap olduğundan zımparaladığım halde, cilanın çıkmadığı yerler vardır diye. 2 gün bekledim kurumasını. Sonra boyadım ama çok ince sürdüm boyayı. Önce çok ince tek kat, kuruduktan sonra da yine çok ince 2. kat. Zaten boya koyu renk olduğundan hemen kapatıyor gerek kalmadı. Boya kuruduktan sonrada vernikledim ama verniğim mat değil "parlak" olandan. Verniği de 2 kat sürdüm. İlk yaptığım sarı bir sehpa var, eski yazılarda görürsün, onun üzeri fırça izinden geçilmiyor mesela ama bu şansıma böyle güzel oldu. Sanırım boyayı ince sürmekle alakalı. Mesela yeşil gazetelikte de iz olmadı.
      Bardak altıklarına gelince, aynı durum bende de var. Yapıştılar ayrılmıyorlar, üzerine bardak koyunca bardakta yapışıyor :)) Öyle seviyoruz artık kendilerini biz de napalım :) Koyduk bi köşeye izlemekle yetiniyoruz :)

      Sil