Cuma, Kasım 30, 2012

32!!

Kocaman bir 32!! Her ne kadar yaş kocaman gelse de, kendime bakınca pek kocaman birini göremiyorum.. Kocaman olmanın bir kriteri var mı?

Pek sessiz ve sakinim bu doğum günümde.. Şanssızlıklar da üst üste geldi, eşimin gece yarısına kadar işte olması gerek, bugünü birlikte geçireceğim arkadaşım hasta oldu, diğerinin de işi çok ve zaten uzaktalar..

Düşününce uzun uzun 18 yaşımdaki Seda'ya çocuk, 20 yaşındaki Seda'ya salak, 25 yaşındaki Seda'ya hayalperest diyorum... 28 yaşındaki artık büyümeye adım atmıştı (nihayet!).. 30'a hangi ara geldik, onu hiç anlamadım zaten..

32 yaşımdaki Seda'yı pek tanımıyorum, o da bana alışamadı sanırım.. Pek gel-gitliyiz.. Daha ilk günden arıza çıkarmaya meyilli.. Çünkü o 20 yaşındaki çok bilmiş salağın 30 lu yaşları ile ilgili planları vardı, emindi onları yapmış olacağına.. 25 yaşındaki biraz planlarda kayma yapmıştı, hoş 28 yaşındakinin aklı başına gelmişti... Bugün ben biraz 20 yaşındaki salağın aklına uydum galiba..

Doğum günümü özel kılmak için uğraşan;
Bu gece evde olamayacağı için dün geceden çifter çifter pastaları eve taşıyan, sabredemeyip hediyemi bile veren, sabah güzel mesajlar yazıp işe giden, her zaman her durumda her halimde yanımda olan, kocaman sarılan ve asla elimi bırakmayan canım..

"Doğmasaydın baya bir sıkıntı yaşardık" diyerek varoluşuma farklı bir boyut kazandıran Bünyamin :)

Yanımda olamasa da, aslında hep yanımda olan, herşeyle, kendimle ve onunla durmadan dalga geçmelerime katlanan Evrim :)

İyi ki siz de varsınız, siz olmasanız benim olmamında pek anlamı olmayacakmış zaten :))

Bu gece için planım, özenle sakladığım şarabımı açıp, ne zamandır yine özenle sakladığım Himym'ın yeni sezon bölümlerini izlemek olacak :)) Bence büyük bir hediye bu, himym diyorum daha ne olsun :))

Mum dikseymişim bari pastama ama sabredemeyip hemen yedim!!



Ha bir de X'de Y'de olmadı :)) İkisi de bugün sonuçlanacaktı.. Tam gününde..

10 yorum:

  1. İyi doğdun Sedaaaaa.. Güzel yaşa. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :))) Hepimiz güzel yaşayalım inşallah...

      Sil
  2. Olmayan herşey için canın sağolsun, daha iyileri olacaktır emin ol...
    Doğum günün kutlu olsun, nice güzel, sağlıklı, sevgi dolu yaşların olsun. Kocaman öptüm tatlı kız seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım, inşallah.. Çok teşekkür ederim, bende öpüyorum seni :))

      Sil
  3. Mutlu yıllar olsun, neşeli geçsin yeni yaşlar :)

    YanıtlaSil
  4. Ya ben 20 (20 olmasa da 21) yaşında bir Seda tanıyorum da 21 yaşında salak bi Seda tanımadım hiç. Yok yok salaktım deme bana bilirsin hafızamın sorgulanması hoşuma gitmez. Hoş o zaman yeni tanıyordum seni ama tanıdığım kadarı yeterliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20'nin sonunda tanıştık ama tanıman 21 olmuştur yaşı doğru hatırlıyorsun. Tamam sorgulamıyorum :))

      Sil
  5. AA Kızımın doğumgünüsü :)
    ne kadar enteresan değil mi?

    30dan sonra saymayı bıraktım ben.
    benim 20 yaşındaki zevzek de 25 yaşında ölmüş olacağını düşünüyordu.
    Kurt Cobain etkisi hep bunlar :)
    ne kadar salakmışız cidden ya.

    İyi ki doğdun.
    Geçtiğimiz seneden pek memnun kalmadın anlaşılan.
    33 iyi gelir belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızının doğum günüde kutlu mutlu olsun, iyidir yay kadını bak :))
      Kurt Cobain etkisi evet, iyi tespit.. Bir dönemi etkisi altına aldı.. Şimdiki nesil de Justin Bieber etkisi olacak, bence biz yine de şanslıydık!! :))) İyi gelecek inşallah yaa, umutla bekliyorum..

      Sil