Pazartesi, Kasım 19, 2012

Alışverişler, boyama çalışmaları..

Pazar günü gerçekten erken kalkıp Ikea'ya gitmek için çok çaba gösterdim.. Erken kalkmayı başarmamız gerçekten çok zordu ve başaramadık.. Çünkü cumartesi gecesi balığa gittik. Evet bu soğukta :) 8 tane akıllı ellerinde oltalar, ateş yakmak için eski bir teneke kutu, biraz içecek ve yiyecek sahile gittik. Oltalar hazırlandı, denize atıldı, beklerken ateş yakıldı.. O saatte deniz kenarı için kar botu ve lahana gibi kat kat giyinmekten başka çare de yoktu :) Gece eve çok geç döndük, benim de sabah erken kalkma planım suya düştü.. Balığa mı gittim, içmeye mi belli olmadığından ben sızdım desem yeridir..



Sabah kalkamadım, öğleni ettik kahvaltıyı yapana kadar. Sonrasında giyinip hazırlanıp evden Ikea istikametine doğru çıksakta, gidemeyeceğin varsa gidemiyorsun bir yere..

Akşam üzeri yakındaki bir Alışveriş Merkezine kısa süreliğine girdik, Esse Mağazasına daldım, %50 indirime girmiş herşey. Ne zamandır renkli çatak kaşıklar istiyorduk. Aslında pembe renk var, hatta klasik bir takım daha var ama bunlar hangi kadını durdurmuş ki bu güne kadar.. Eşimin de benimle aynı kafada olması şansım sanıyorum.. Şimdi yine karışık renkli bir yemek takımı hayalimiz var..

Ben herşeyin çok takım olmasını sevmeyenlerdenim. Yani karışık desenlerin, renklerin bir araya gelmesini de çok seviyorum.. Renklerine göre ayırıp fotoğraflarını çektim ama karışık olarak da kullanacağım..

Kırmızılar önden gelsin...




Mavileri alalım..


Şimdi de yeşiller..


Diktiğim servisler ile de gayet güzel oldular..

Benim bir ara sakin olmak ve bir süre bir şey yapmamak gibi planlarım vardı.. 2 gün sürdü. Ne zamandır istediğim gazeteliği cumartesi günü aldım. Evdeki yeşil boyamı kullandım, üzerine ne zamandır beğendiğim transferi de aldım.. Bu gazeteliği sevme sebebimde üzerinin sehpalı olması, çok kullanışlı olacağını düşünüyorum. Zaten yığılan dergilerimize acil bir çözüm gerekiyordu.


Bu sabah 7 de başına oturdum. İşe gitmek için beni yataktan sürükleyerek kaldıran annem, boya yapacağım diye 7 de uyandığımı görse sanırım gözleri yaşarırdı..

Boyamayı bitirdim, renk koyu ama düşündüğümden güzel oldu.. Gel gelelim, biraz sabırsızlığımdan, biraz dikkatsizliğimden transferi yapıştırmayı beceremedim.. Daha önce de yapmış olduğum, bildiğim bir işlemdi ama bu sefer olmadı ve o transferi tekrardan gazeteliğin üzerinden sökmek gerçekten çok zor oldu ama başardım. Boyaların çoğu çıktı. Yeniden boyadım ve bugün bir daha dokunmamak üzere kenara bıraktım.. Akşam eşim gelirken yeni transferi alınca, onunla birlikte deneyeceğim. Umarım bu sefer olur.


Neymiş kafa bir dünyayken böyle ince işlere girişilmezmiş!! Kafam dolu biraz bugünlerde, ciddi olmayan ama beni biraz üzen bir şeyler var. Erkenden kalkıp sağa sola saldırmam da biraz bu yüzdendi. Boyama çabuk bitince, transferden önce tavuklu salata, mantarlı kaşarlı börek, mozaik pasta gibi yiyecekleri araya sıkışırdım..Sanırım kafam dolu iken mutfakta daha başaralıyım :) Mısır konservesi ile elimi kesmemi saymazsak tabi :)

Gazeteliği bitirebilirsem son halini paylaşacağım..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder