Perşembe, Kasım 01, 2012

Biraz abarttım..

Dikiş mevzuna fazla sardım.. Hatta bugün gidip yeni kumaşlar, keçeler aldım..

Ama onlardan önce servislerim de geldiğim noktayı paylaşmak istedim.

1 tanesi bitti, hatta bugün hediye edildi :)

2 gündür bu haldeydim ve sanırım bir süre daha bu halde kalacağım..


Servisi yaptım yanına minik bir bardak altığı da yapayım bari dedim.. Bu şirin şey ortaya çıktı..



Dikiş dikmekten tükenen enerjimi jelibon takviyesi ile geri kazandım!!


Güzel hediye paketleri yaptım, güzel bir gün geçirdim..


Sabahın köründe yollara düştüm..


Bu minişin eşliğinde Suzi'm ile kahvaltı yaptım..


Yeni oyuncaklar aldım :)



Yeni aldığım kumaşları ve keçeleri de paylaşmak istiyorum ama bugün o kadar çok gezdim ki fotoğraf çekip yükleyecek halim kalmadı. Daha yemek yapılacak, sofra hazırlanacak, sonra tabi ki toplanacak (en zor hep toplamak sanki!!) hal kalırsa dikiş dikilecek (inşallah) vs vs vs..



6 yorum:

  1. oh oh ne güzel olmuş servislerin. Ellerine sağlık, güle güle kullan

    :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok hoş görünüyorlar...Arabalar yine harika, gezi de, fotolar da:)kuvvetin bol olsun o zaman;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kuvvet geldi, bu sabah erkenden başladım yine dikmeye :)

      Sil
  3. Ayyy ne cici şeyleri var seninnn :)) Hayırlı olsun yeni oyuncaklar, bardak altlığııı servislerr ayyyy çok şekerrr :D

    YanıtlaSil