Perşembe, Kasım 15, 2012

Biraz yavaş lütfen!!

Yavaşlamam mümkün mü? Biraz sakin olmam.. Bu yaşıma kadar başaramadım ama.. Bundan sonrası için umutluyum.

Okunacak kitaplar birikiyor, izlenecek filmler birikiyor, kafamda yapmak istediğim bir dünya şey birikiyor.. Kumaşlar, keçeler, ipler havalarda uçuşuyor.. Ben hepsini aynı anda yapmaya çalışıyorum..Birini yaparken diğeri dürtüyor, kitap okuyorum kumaşlar ordan bakıyor, izlenecek çok filmim var, diğer bloga yazı yazmam lazım diyorum, kitap kulesi göz kırpıyor..

Biraz yavaş gitsem, keyfini çıkartsam, elime aldığım şeyi hemen bitirmeye çalışmasam, bittikten sonra ondan hemen sıkılmasam.. Evet sıkılmak.. Benim her an yeni bir şeylere ihtiyacım var.. Çünkü yetmiyor.. Ama farkettim ki kendimi yoruyorum sadece, keyfini çıkartmıyorum hiç birşeyin..Sorun ortada işte; hepsini aynı anda yapmaya çalışmak..Sonra bir anda hepsinden bıkmak ve yine kocaman bir boşluk ve sıkılma hissine düşmek.. Oysa çok şeyim var yapabilecek, sakin kalmayı başarsam ve keyfini çıkartabilsem.. Yavaş yavaş ve sindirerek, mutlu olarak yapabilsem.. O kadar sabırsızım ki, bir anlık yavaşlığa tahammülüm yok.. Herşey hemen yapılsın, bitsin istiyorum.. Sabırsız hallerim hayatımın her anında karşımda ve mutsuzluğumun baş mimari...

Bugünlerde biraz durmaya çalışacağım... Biriken kitaplarıma uzanacağım, biraz kafamı dinlendireceğim.. Bir yere yetişme hissinden kurtulacağım..Yarım bırakılmış, bitmesine ramak kalmış ama yeni onlarca kitap gelince bir türlü sıra gelmemiş kitaplarıma el atacağım..


Kahvemi sakince içeceğim..


Battaniyeleri yere serip, piknik havasında takılacağım..


Sakinleşeceğim..

Dün yine bir yerlere koştururken, yolda karşıma çıkan ve kucağıma atlayan bu minik kedişe de teşekkürler.. Sayesinde "neden koşturuyorum ki?" dedim.. Oturdum kaldırama oynadım onunla.. Durdum biraz, küçük ama kocaman bir an..


Ne acelem var?! Neye yetişiyorum ki ben?!

6 yorum:

  1. Bu durumlar bende var. Bir yoğunluk, bir koşturma, hep bir telaş.

    Sanırım bir tek güzel yanım bir işe başlamadan diğerine başlamıyorum :)
    Ve anladığım kadarı ile bu sende de var :)

    Biraz sakinle bakalım. Eminim iyi gelecektir. Dinginlik ruhun yenilenmesinde çok başarılı
    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay benim o ruhumdan çektiğim zaten :) Bir yerde durmuyor.. Yay burcu laneti!!

      Sil
  2. Ya bu Seda'ların ortak özelliği midir nedir anlamadım ki :) ben de böyleydim. Hatta hala ara ara böyleyim. Aa mümkün oldukça, aklıma geldikçe kendimi frenlemeye, ekimdeki işe konsantre olmaya çalışıyorum. Bunu yaşamak çok yorucu bişey çünkü. Hem ruhen hem bedenen yoruluyorsun bu gelgitlerle.. Aklına geldikçe sakinleş Sedoşcum. Keyif al yaptığın şeylerden :) söylemesi kolay biliyorum ben de uygulamaya çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kendimi telkin ediyorum durmadan :) Hemen bitmese o işler ölmem, aman sakin diye diye 2 gündür oturuyorum :)) Gözüm işlerde ama :))

      Sil
  3. Evet ya neden bu kadar koşturuyoruz, neden bu kadar çabuk sıkılıyoruz bazı şeylerden? Ben ikizler burcuyum. Ondan galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doyumsuzuz belki... Belki de herşey elimizin altında kıymet bilmiyoruz..Bir de yetişememe derdi..Herşey o kadar çabuk tükeniyor ki artık, çağa ayak uydurduk herhalde bizde.

      Sil