Pazartesi, Kasım 12, 2012

Gezmeler, kahvaltılar..

Pazar günü karşıda geçtik (Anadolu yakası). Güzel bir kahvaltı yaptık. Fenerbahçe de Happy Moons isimli yeri seçti arkadaşım ve biraz üşümem haricinde herşey çok güzeldi. Gömlek ve ince bir trençkot artık yetmiyormuş anladım..

Sabah evden çıkarken Avrasya maratonunu hesaba katmamışız, 1. köprü açık, yok kapamışlar, nereden dönücez 2. köprüye derken, bir de KGS gişelerindeki yoğunluk sebebi ile beklemelerimiz sonucunda geç oldu güç oldu ama başardık karşıya geçmeyi..

Telefonla fotoğraf çekmek biraz zor olsa da, sabah saatlerinde 2. köprüden boğaz böyle gözüküyordu.. Biraz korkutucu gibi..


Fenerbahçe Marina.


Menü'nün kapağına bayıldım, fotoğraflar çok güzeldi..


Kahvaltı ayrı güzeldi!!!


Gece dönüş... Köprü biz geçerken mavi renge bürünmüştü..


ve arabada beni bekleyen minik bir hediyem varmış.. Günümü güzelleştirdi..


Hergün pazar olsa, hergün arkadaşlarla kahvaltı yapsak..

2 yorum:

  1. Bende ne zamandir cektigim resimleri yaptirmak istiyorum aslinda. Bozuk paralarimi biriktiriyorum bu aralar. Gideyimde resimlerimi yaptirayim :) Cok güzel seyler almissin. Utanmasam bana ver diyecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptır bence de :) Teşekkür ederim. Yakın olsan vereyim diyeceğim bende :)

      Sil